Tovar stále nemám
Everything is fine and fast.
Sve je sporo.
Top4Mobile.hr
We’re sorry that your experience was only average. We’d appreciate it if you could let us know what we can improve so that you’ll be more satisfied next time.
The order was fine, but I still haven’t received the goods.
Top4Mobile.hu
We apologize for the delay. Please contact us with your order number so that we can check the shipping status as soon as possible and find a solution.
Order not delivered and no communication
Top4Mobile.cz
We’re sorry that your order was not delivered and that you did not receive the necessary communication from us. Please contact us with your order number so that we can investigate and resolve the situation as soon as possible.
Dobrý deň, ešte nič neprebehlo.
Top4Mobile.sk
Hello, we apologize for the delay. Please contact us with your order number so that we can check its status as soon as possible and resolve the situation.
Satisfied with everything, I’ll definitely order again 😊
Very bad, I’m still waiting for my order....
Top4Mobile.bg
We apologize for the delay and inconvenience. Please contact us with your order number so we can check its status and assist you as quickly as possible.
Ordered one thing, received something completely different!!
Totally wrong!!
I asked them to send me what I ordered, but the company FIRST demands a return, even though I am paying the shipping costs...
Unprofessional, and I definitely won’t be doing business with them again!!
Top4Mobile.hr
We’re sorry for sending the wrong order and for the inconvenience you experienced. This is not the level of service we aim to provide. Please contact us with your order number so we can investigate the case as soon as possible and find a solution, including the matter of return costs.
Speed
Top4Mobile.pl
We’re sorry that you were not satisfied. We would like to make things right—please contact us with details of your experience.
Everything is great
Rýchle dodanie
Beautiful and well-functioning bait boat for carp fishing. Works perfectly and is easy to get ready for use. And all this at a TOP price!
After a week, I still don’t even have a tracking number. I’ve contacted them several times, but they don’t respond. It seems like a scam.
Top4Mobile.es
We sincerely apologize for the delay and lack of response. We understand your concern and want to resolve it as soon as possible. Please send us your order number by message so we can check the shipment and provide you with the tracking information immediately.
Everything went normally. The product matches the description, the quality is okay, and the delivery and updates were okay.
Although the order was canceled due to a lack of stock (there are general availability issues with this particular product), the Top4Mobile team responded to my emails very quickly, and I received notification from the bank that I will receive the refund in the next few days.
I’m taking off one star because the website indicated that exactly the number of units I needed was in stock when I placed the order.
It still hasn’t arrived after more than a week.
Top4Mobile.cz
We’re sorry that your order still hasn’t arrived. Please contact us with your order number so that we can check the shipment and resolve the situation as soon as possible.
Everything quickly and easily
Top4Mobile.ro
Thank you for your review. We’re sorry that your experience did not fully meet your expectations. We would appreciate it if you could let us know what we can improve.
Brutally slow delivery.... Purchased on 17.9.2026, delivered on 5.10.2026
Top4Mobile.hr
We are very sorry for the long delivery time and apologize for the complications. We take your feedback seriously and are working to improve delivery speed.
Zatím jsme objednávku nedostala.
Top4Mobile.cz
We’re sorry that your order has not arrived yet. Please contact us with your order number so that we can check the shipment immediately and resolve the situation as quickly as possible.
Super bombastické, fantastické, scholastické/manifické
Their order took approximately a month to process, and the emails were undeliverable.
Top4Mobile.cz
We’re sorry that processing your order took so long and that you were unable to reach us by email. This is not the experience we want to provide. Please contact us via the contact form or send us your order number so that we can investigate and rectify the situation.
After 12 days, I still haven’t received what I ordered, and I haven’t even received an email saying that the item has been shipped.
Top4Mobile.hr
We apologize for the delay and the lack of information about the shipment. Please contact us with your order number so we can check the status immediately and find the fastest solution.
My order arrived today, exactly after a week. Everything was nicely packaged, as it should be. The stand fits my GALAXY WATCH ULTRA 2 perfectly :) My watch charges beautifully to 100% :)
I ordered the goods last month and still haven’t received them. The store hasn’t communicated with me, and I don’t recommend buying from them.
Top4Mobile.cz
We are sorry about your experience and the long wait for your order. We apologize for the insufficient communication. Please contact us with your order number so that we can investigate and resolve the situation as soon as possible.
Not delivered,
delivered.
Top4Mobile.hr
We’re sorry that the order was not delivered. Please contact us so we can check the situation as soon as possible and find a solution.
Shipping takes an extremely long time. A delivery date is provided, but it is not respected.
Top4Mobile.ro
We sincerely apologize for the delay in your order and for failing to meet the communicated deadline. We completely understand your dissatisfaction. Please contact us with your order number so we can investigate the situation and find a solution as quickly as possible.
Great!
The goods have not been delivered yet.
Top4Mobile.cz
We’re sorry for the delay with your delivery. Please contact us with your order number; we’ll be happy to check its status immediately and help ensure the fastest possible delivery.
Zboží jsem ještě nedostal.
Top4Mobile.cz
We are sorry that you have not received the goods yet. Please contact us with your order number so that we can investigate the shipment immediately and resolve the situation as quickly as possible.
The purchase from the store was excellent, the price was great, and the product was high-quality. However, delivery via Overseas was shameful; they arbitrarily declared that I wasn’t at the address and redirected the package to a parcel locker 2 kilometers from my building. So go ahead and buy, just don’t choose Overseas delivery.
Top4Mobile.hr
Thank you for your feedback, and we’re glad that you’re satisfied with your purchase, the price, and the quality of the product. We’re sorry about your unpleasant experience with Overseas Express—we’ll take your comment into consideration in order to improve our delivery service.
They don’t respond to emails at all. It’s impossible to contact them, and a week after ordering the goods, my order still hasn’t been delivered.
Top4Mobile.sk
We’re sorry about your experience and apologize for the delayed communication and delivery of your order. Please send us the order number in a message so that we can check its status as soon as possible and resolve the situation.
An order placed more than 2 weeks ago has never been delivered.
No one responds to emails, and I still haven’t received a refund.
A very poor experience!
Top4Mobile.hr
We’re sorry you had such a poor experience. The delivery delay and lack of response are unacceptable. Please send us your order number in a private message so we can check the status immediately and resolve your refund as soon as possible.
Everything is perfect, very fast delivery.
What review should I leave if I haven’t received anything? It was supposed to arrive yesterday, 30-09-2026, and it still hasn’t arrived today. Disappointed. I ordered elsewhere.
Top4Mobile.ro
We apologize for the delay and the unpleasant experience. We understand your disappointment and kindly ask you to contact us with your order number so that we can investigate the situation and find a solution as quickly as possible.
Unacceptable delivery delay, and no apology.
Top4Mobile.hr
We are sorry for the unacceptable delay and the lack of an apology. Your experience is not the standard we strive for. Please contact us with your order number so we can look into the situation and try to make it right.
It’s already been 4 days, and the goods have not been shipped.
Top4Mobile.sk
We’re sorry for the delay in shipping your order. We understand your dissatisfaction and will investigate the situation as soon as possible. Please contact us with your order number so that we can provide you with up-to-date information and expedite its processing.
Delivery took longer than I would have expected for an item in stock (more than a week). The ordered goods were only dispatched after I asked about the status (they did not reply to my email asking about the status).
Top4Mobile.cz
We are sorry that both the delivery and communication did not meet your expectations. For items in stock, dispatch should have been faster, and we should have responded to your email. Thank you for your feedback—we will investigate what happened to prevent a similar situation from recurring.
Everything is perfectly fine.