Recensione verificata

Recensioni

1033 recensioni
Filtro
Recensione verificata
Fast delivery.....top-notch holder 💪
Recensione verificata
Sve je sporo.
We’re sorry that your experience was only average. We’d appreciate it if you could let us know what we can improve so that you’ll be more satisfied next time.
Recensione verificata
Satisfied with everything, I’ll definitely order again 😊

Cliente del negozio

Recensione verificata
Ordered one thing, received something completely different!! Totally wrong!! I asked them to send me what I ordered, but the company FIRST demands a return, even though I am paying the shipping costs... Unprofessional, and I definitely won’t be doing business with them again!!
We’re sorry for sending the wrong order and for the inconvenience you experienced. This is not the level of service we aim to provide. Please contact us with your order number so we can investigate the case as soon as possible and find a solution, including the matter of return costs.

Stjepan Šen-Či Marošević

Recensione verificata
Brutally slow delivery.... Purchased on 17.9.2026, delivered on 5.10.2026
We are very sorry for the long delivery time and apologize for the complications. We take your feedback seriously and are working to improve delivery speed.

Cliente del negozio

Recensione verificata
After 12 days, I still haven’t received what I ordered, and I haven’t even received an email saying that the item has been shipped.
We apologize for the delay and the lack of information about the shipment. Please contact us with your order number so we can check the status immediately and find the fastest solution.

Cliente del negozio

Recensione verificata
Not delivered, delivered.
We’re sorry that the order was not delivered. Please contact us so we can check the situation as soon as possible and find a solution.

Cliente del negozio

Recensione verificata
The purchase from the store was excellent, the price was great, and the product was high-quality. However, delivery via Overseas was shameful; they arbitrarily declared that I wasn’t at the address and redirected the package to a parcel locker 2 kilometers from my building. So go ahead and buy, just don’t choose Overseas delivery.
Thank you for your feedback, and we’re glad that you’re satisfied with your purchase, the price, and the quality of the product. We’re sorry about your unpleasant experience with Overseas Express—we’ll take your comment into consideration in order to improve our delivery service.
Recensione verificata
An order placed more than 2 weeks ago has never been delivered. No one responds to emails, and I still haven’t received a refund. A very poor experience!
We’re sorry you had such a poor experience. The delivery delay and lack of response are unacceptable. Please send us your order number in a private message so we can check the status immediately and resolve your refund as soon as possible.

Cliente del negozio

Recensione verificata
Unacceptable delivery delay, and no apology.
We are sorry for the unacceptable delay and the lack of an apology. Your experience is not the standard we strive for. Please contact us with your order number so we can look into the situation and try to make it right.
Recensione verificata
The wrong order was sent; they request a return and send a nonexistent code and a nonexistent supplier in Croatia for the return.
We are sorry about the situation. Sending the wrong order and providing invalid return details are not acceptable. Please contact us via the order message—we will investigate the situation and arrange a correct, free return or exchange.

Cliente del negozio

Recensione verificata
The wrong phone case arrived; it is too large and does not fit the requested phone model.
We’re sorry that you received the wrong cover. Please contact us with your order number—we’ll be happy to help you exchange it for the correct type or return the product.

Hrvoje V.

Recensione verificata
Everything is great Fast delivery

Snježana

Recensione verificata
They sell bags with Chinese software that doesn’t work.
We’re sorry about your experience. The software should work properly, so please contact us with your order number—we’ll be happy to investigate the issue and help resolve it or arrange a replacement.
Recensione verificata
Everything works as it should, Spigen products at the best prices, and fast delivery.

Marijan Petrovečki

Recensione verificata
From ordering to delivery, the time was exceptionally short, the products were very good (at least what I ordered), the packaging was excellent—everything was great. Thank you!

Cliente del negozio

Recensione verificata
The purchase went smoothly, but the delivery is delayed by several days. It takes this long to receive goods purchased from China.

Mario Budman

Recensione verificata
The product was shipped 7 days late and will not arrive within the expected timeframe.
We’re sorry for the delayed dispatch and complications with delivery. We apologize for the situation and will do everything possible to ensure that the shipment arrives as soon as possible. Please contact us with your order number so that we can check its status.

Cliente del negozio

Recensione verificata
They sent the wrong products and don’t respond to emails.
We’re sorry that we sent you the wrong products and that you didn’t receive a reply to your email. We apologize for the inconvenience—please send us your order number via message so we can resolve the situation as soon as possible.

Cliente del negozio

Recensione verificata
Thank you for your positive review. We are pleased with your satisfaction and will be happy to welcome you again in the future.

Emanuel

Recensione verificata
Un eccellente dispositivo Wi-Fi per rilevare la temperatura della caldaia e controllare la resistenza elettrica della caldaia.

Cliente del negozio

Recensione verificata
Consegna rapida. È andato tutto liscio.
Recensione verificata
La consegna ha richiesto troppo tempo – circa dieci giorni – e il prodotto che ho ricevuto, una pellicola per cellulare, è inutilizzabile perché non aderisce al telefono (come indicato nelle istruzioni), quindi il mio acquisto è stato un vero spreco di soldi.
We’re sorry about the delivery delay and the issue with the film. Please contact us with your order number so we can investigate the situation and offer a replacement or a refund.

MarkoTech

Recensione verificata
Consegna rapida e ottima qualità della mascherina. Il tutto è arrivato ben imballato.
Mostra l'originale
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska