Top4Mobile.sk
Het spijt ons dat u niet tevreden was. We horen graag wat we kunnen verbeteren om uw ervaring goed te maken.
Zeer snelle verzending, alles oké!
Ik heb het product tot op heden nog steeds niet ontvangen.
Top4Mobile.ro
Het spijt ons dat het product nog niet is aangekomen. Neem alstublieft contact met ons op met uw ordernummer, zodat we de status van de levering onmiddellijk kunnen controleren en zo snel mogelijk een oplossing kunnen vinden.
Kwalitatieve producten met snelle levering.
Snelle levering.....topbeugel 💪
Ik heb het product nog steeds niet.
Alles goed en snel
Alles is traag
Top4Mobile.hr
Het spijt ons dat uw ervaring slechts gemiddeld was. We horen graag van u wat we kunnen verbeteren, zodat u de volgende keer tevredener bent.
De bestelling was goed, maar ik heb de goederen nog steeds niet ontvangen.
Top4Mobile.hu
Onze excuses voor de vertraging. Neem alstublieft contact met ons op met uw bestelnummer, zodat we de status van de levering zo snel mogelijk kunnen controleren en een oplossing kunnen vinden.
Bestelling niet geleverd en geen communicatie
Top4Mobile.cz
Het spijt ons dat uw bestelling niet is bezorgd en dat u de nodige communicatie van ons niet heeft ontvangen. Neem alstublieft contact met ons op met uw bestelnummer, zodat we de situatie zo snel mogelijk kunnen onderzoeken en oplossen.
Goedendag, er is nog niets gebeurd.
Top4Mobile.sk
Goedendag, onze excuses voor de vertraging. Neem alstublieft contact met ons op met het bestelnummer, zodat we de status zo snel mogelijk kunnen controleren en de situatie kunnen oplossen.
Tevreden met alles, ik zal zeker opnieuw bestellen 😊
Heel slecht, ik wacht nog steeds op mijn bestelling....
Top4Mobile.bg
Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Neem alstublieft contact met ons op met uw bestelnummer, zodat we de status ervan kunnen controleren en u zo snel mogelijk kunnen helpen.
Ik heb één ding besteld, maar iets totaal anders gekregen!!
Volledig verkeerd!!
Ik vroeg hen om het bestelde naar mij op te sturen, maar het bedrijf eist EERST een retourzending, hoewel ik de kosten zelf betaal...
Onprofessioneel, en ik zal zeker niets meer bij hen bestellen!!
Top4Mobile.hr
Het spijt ons dat uw bestelling verkeerd is verzonden en voor het ongemak dat u heeft ervaren. Dat is niet het serviceniveau dat wij willen bieden. Neem alstublieft contact met ons op met uw ordernummer, zodat we de situatie zo snel mogelijk kunnen controleren en een oplossing kunnen vinden, inclusief de kwestie van de retourkosten.
Snelheid
Top4Mobile.pl
Het spijt ons dat u niet tevreden was. We willen de situatie graag rechtzetten – neem alstublieft contact met ons op met de details van uw ervaring.
Alles geweldig
Snelle levering
Prachtige en goed werkende voerboot voor het karpervissen. Werkt perfect en is eenvoudig bedrijfsklaar te maken. En dat voor een TOP-prijs!
Na een week heb ik nog steeds geen trackingnummer. Ik heb meerdere keren contact opgenomen, maar ze reageren niet. Het lijkt op oplichting.
Top4Mobile.es
Onze excuses voor de vertraging en het uitblijven van een reactie. We begrijpen uw bezorgdheid en willen dit zo snel mogelijk oplossen. Stuur ons alstublieft uw ordernummer via een bericht, zodat we de verzending kunnen controleren en u onmiddellijk de trackinginformatie kunnen verstrekken.
Alles verliep normaal. Het product voldoet aan de beschrijving, de kwaliteit is oké en de levering en informatievoorziening zijn oké.
Hoewel de bestelling werd geannuleerd wegens gebrek aan voorraad (er zijn in het algemeen beschikbaarheidsproblemen met dit specifieke product), heeft het team van Top4Mobile zeer snel op mijn e-mails gereageerd en heb ik van de bank bericht ontvangen dat ik het bedrag de komende dagen teruggestort krijg.
Ik trek één ster af omdat op de website stond dat er op het moment van bestellen precies het aantal stuks dat ik nodig had op voorraad was.
Tot nu toe heb ik het na meer dan een week nog steeds niet ontvangen.
Top4Mobile.cz
Het spijt ons dat de bestelling nog steeds niet is aangekomen. Neem alstublieft contact met ons op met het bestelnummer, zodat we de zending zo snel mogelijk kunnen controleren en de situatie kunnen oplossen.
Alles snel en eenvoudig
Top4Mobile.ro
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons dat uw ervaring niet helemaal aan de verwachtingen voldeed. We horen graag van u wat we kunnen verbeteren.
Buitengewoon trage bezorging.... Gekocht op 17-9-2026, geleverd op 5-10-2026
Top4Mobile.hr
Het spijt ons dat de levertijd zo lang was en we bieden onze excuses aan voor het ongemak. We nemen uw feedback serieus en werken eraan om de bezorgsnelheid te verbeteren.
We hebben de bestelling nog niet ontvangen.
Top4Mobile.cz
Het spijt ons dat uw bestelling nog niet is aangekomen. Neem alstublieft contact met ons op met uw bestelnummer, zodat we de zending onmiddellijk kunnen controleren en de situatie zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Super bombastisch fantastisch scholastisch/manific
De bestelling werd daar naar schatting een maand verwerkt en e-mails konden niet worden afgeleverd.
Top4Mobile.cz
Het spijt ons dat de verwerking van uw bestelling zo lang heeft geduurd en dat het u niet lukte om per e-mail contact met ons op te nemen. Een dergelijke ervaring is niet acceptabel. Neem alstublieft contact met ons op via het contactformulier of stuur ons het bestelnummer, zodat we de situatie kunnen onderzoeken en oplossen.
Na 12 dagen heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik heb zelfs geen e-mail gekregen dat het artikel is verzonden.
Top4Mobile.hr
Onze excuses voor de vertraging en het gebrek aan informatie over de zending. Neem alstublieft contact met ons op met uw ordernummer, zodat we de status onmiddellijk kunnen controleren en de snelste oplossing kunnen vinden.
Mijn bestelling is vandaag precies na een week aangekomen, alles was netjes verpakt, zoals het hoort. De standaard past perfect bij mijn GALAXY WATCH ULTRA 2 :) Mijn horloge wordt prachtig tot 100% opgeladen :)
Ik heb de goederen vorige maand besteld en heb ze nog steeds niet ontvangen. De winkel heeft geen contact met mij opgenomen en ik raad een aankoop af.
Top4Mobile.cz
Het spijt ons dat u deze ervaring hebt gehad en zo lang op uw bestelling hebt moeten wachten. Onze excuses voor de gebrekkige communicatie. Neem alstublieft contact met ons op met uw bestelnummer, zodat we de situatie zo snel mogelijk kunnen onderzoeken en oplossen.
Niet geleverd,
geleverd.
Top4Mobile.hr
Het spijt ons dat de bestelling niet is geleverd. Neem alstublieft contact met ons op, zodat we de situatie zo snel mogelijk kunnen controleren en een oplossing kunnen vinden.
Het verzenden duurt extreem lang. Er wordt een levertijd aangegeven, maar die wordt niet nageleefd.
Top4Mobile.ro
Het spijt ons oprecht voor de vertraging van uw bestelling en het niet nakomen van de gecommuniceerde termijn. We begrijpen uw ontevredenheid volledig. Neem alstublieft contact met ons op met het bestelnummer, zodat we de situatie kunnen controleren en zo snel mogelijk een oplossing kunnen vinden.
Prima!
Het product is nog niet geleverd
Top4Mobile.cz
Het spijt ons dat de levering vertraging heeft opgelopen. Neem alstublieft contact met ons op met uw ordernummer; we controleren graag direct de status ervan en helpen u de bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen.
Ik heb de goederen nog steeds niet ontvangen
Top4Mobile.cz
Het spijt ons dat u de goederen nog niet heeft ontvangen. Neem alstublieft contact met ons op met uw bestelnummer, zodat we de zending onmiddellijk kunnen controleren en de situatie zo snel mogelijk kunnen oplossen.
De aankoop in de winkel was uitstekend, de prijs was geweldig en het product van goede kwaliteit. Maar de bezorging door Overseas was beschamend: ze hebben eigenmachtig verklaard dat ik niet op het adres was en het pakket omgeleid naar een pakketautomaat op 2 kilometer afstand van mijn gebouw. Dus: koop gerust, maar kies niet voor bezorging via Overseas.
Top4Mobile.hr
Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop, de prijs en de kwaliteit van het product. Het spijt ons dat u een onaangename ervaring had met de levering door Overseas – we zullen uw opmerking in overweging nemen om onze bezorgservice te verbeteren.
Ze reageren helemaal niet op e-mails. Er is geen contact met hen te krijgen en een week na het plaatsen van de bestelling is mijn bestelling nog steeds niet geleverd.
Top4Mobile.sk
Het spijt ons dat u deze ervaring heeft gehad en wij verontschuldigen ons voor de vertraagde communicatie en levering van uw bestelling. Stuur ons alstublieft het bestelnummer in een bericht, zodat we de status zo snel mogelijk kunnen controleren en de situatie kunnen oplossen.
De bestelling is meer dan 2 weken geleden geplaatst en nooit geleverd.
Niemand reageert op e-mails en ik heb mijn geld nog steeds niet teruggekregen.
Een zeer slechte ervaring!
Top4Mobile.hr
Het spijt ons dat u zo’n slechte ervaring heeft gehad. De vertraagde levering en het uitblijven van een reactie zijn niet acceptabel. Stuur ons alstublieft het bestelnummer in een privébericht, zodat we de status onmiddellijk kunnen controleren en de terugbetaling zo snel mogelijk kunnen regelen.
Alles perfect, zeer snelle levering.