Top4Mobile.hr

4.6
Uitstekend
586 beoordelingen
5
4
3
2
1

Informatie

Computers & elektronica
Top4Mobile.hr pravo je mjesto ako tražite torbice, maske, presvlake za mobitele i dodatnu opremu za svoj iPhone, iPad, Samsung Galaxy, Sony, HTC, LG i druge mobilne uređaje i tablet računala.
Shield-Sk s.r.o.
H. Meličkovej 12
84105 Bratislava
Slovakia

Recensies

Filter
Winkel klant
3 dagen geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
7 dagen geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
9 dagen geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
18 dagen geleden
Geverifieerde recensie

Vrlo brza i uspješna dostava.
Winkel klant
22 dagen geleden
Geverifieerde recensie

Snel en eenvoudig. Levering zo snel mogelijk.
Automatisch vertaald
Winkel klant
29 dagen geleden
Geverifieerde recensie

Geweldig hoesje voor Samsung S 25+, snelle levering.
Automatisch vertaald
Winkel klant
1 maand geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
1 maand geleden
Geverifieerde recensie

LANG WACHTEN, LANGER DAN BESTELLEN VIA HET THEMA OF ALIEXPRESS.
1 maand geleden
„Als je een snellere levering wilt, raden we je aan om via onze website te bestellen.”
Automatisch vertaald
M
1 maand geleden
Geverifieerde recensie

Snelle levering en originele producten
Automatisch vertaald
Winkel klant
1 maand geleden
Geverifieerde recensie
1 maand geleden
Sorry dat je niet tevreden bent met je bestelling. Hoe kunnen we je helpen?
Automatisch vertaald
Winkel klant
1 maand geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
1 maand geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
1 maand geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
1 maand geleden
Geverifieerde recensie

Snelle levering en kwaliteitsproduct
Automatisch vertaald
Winkel klant
1 maand geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
2 maanden geleden
Geverifieerde recensie

Het wordt geëvalueerd wanneer het product aankomt en wanneer het wordt gebruikt en niet onopgemerkt!
2 maanden geleden
Hallo, je product is aangekomen en klaar om opgehaald te worden. Bedankt voor je bestelling!
Automatisch vertaald
Winkel klant
2 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
2 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
3 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Hrvoje
3 maanden geleden
Geverifieerde recensie

Tevreden over de aankoop
Automatisch vertaald
Iphone maske
3 maanden geleden
Geverifieerde recensie

Ik ben erg tevreden over de aankoop van het product. Alles is meer dan uitstekend en de levering is snel en kwalitatief. Nogmaals bedankt.
Automatisch vertaald
Winkel klant
3 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
3 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
3 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
3 maanden geleden
Geverifieerde recensie
NE placajte unaprijed
3 maanden geleden
Geverifieerde recensie

Omdat ik eerder op hun site had besteld, had ik geen problemen verwacht en vooraf met een kaart betaald. - Op 16 november bestelde ik een paar maskers als cadeau voor mijn verjaardag op 30 november. Bij de bestelling werd vermeld dat deze uiterlijk op 28 november zou aankomen - perfect - 21.11. bezorgdienst op de hoogte gebracht van het pakket - 22.11. pakket gedownload - 24.11. het pakket is bij een distributiecentrum aangekomen en daar gestopt.. - Op 27 november stuur ik een e-mail met de vraag waar het pakket is en of het zeker tegen het einde van de week (verjaardag) zal aankomen, zo niet, dan vroeg ik om mijn geld terug en ga ik naar een fysieke winkel. Nee, ik kan mijn geld niet terugkrijgen tot de bezorgdienst antwoord heeft gegeven op hun vraag waar het pakket is en ze willen me voortdurend geen einddatum geven waarop ik een terugbetaling krijg. - Op 18.12. Ik wacht nog steeds op de teruggave van mijn geld, dat ik nu al 32 dagen bij hen heb. In de tussentijd is het pakket ergens „opgedoken” en nu moet ik wachten tot het bij hen terug is, waarschijnlijk nog 30 dagen of zo.. Top4mobile is waarschijnlijk een prima winkel, maar betaal zeker niet vooraf, want als er iets misgaat, komt het je niet tegemoet.
3 maanden geleden
We verontschuldigen ons voor problemen met uw bestelling. We zullen proberen de situatie op te lossen en het geld zo snel mogelijk aan u terug te geven. Bedankt voor je geduld.
Automatisch vertaald
Super.
3 maanden geleden
Geverifieerde recensie

Heel professioneel.
Automatisch vertaald
Winkel klant
3 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
3 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
3 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
3 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
3 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
3 maanden geleden
Geverifieerde recensie

Heeft me in de fabriek verpakt, verkeerd product gestuurd! Ik wacht op een nieuwe of een terugbetaling...
3 maanden geleden
We sturen je een nieuw product. Bedankt voor je geduld.
Automatisch vertaald
Winkel klant
3 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
4 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
4 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
4 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Užas
4 maanden geleden
Geverifieerde recensie

Het product op de foto en de werkelijkheid is totaal anders. Ik heb in plaats van een leren horlogeband een leren horlogeband gekregen zonder een ander oogje voor de pendelband, zoals op de foto's te zien is. Je liegt en bedriegt je klanten
4 maanden geleden
We verontschuldigen ons voor het ongemak. Neem contact met ons op om dit probleem op te lossen. Dank je wel.
Automatisch vertaald
Winkel klant
4 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
4 maanden geleden
Geverifieerde recensie

Langzame bezorging en het volgen van pakketten worden helemaal niet bijgewerkt
Automatisch vertaald
Prof.
4 maanden geleden
Geverifieerde recensie

Super
Automatisch vertaald
Winkel klant
4 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
4 maanden geleden
Geverifieerde recensie
4 maanden geleden
We verontschuldigen ons en we zullen proberen uw problemen zo snel mogelijk op te lossen. Bedankt voor je begrip.
Automatisch vertaald
Winkel klant
4 maanden geleden
Geverifieerde recensie

Op de bestelcode stond „snelste levering” binnen 7 dagen, en vandaag is het de 14e dag en ik heb de goederen nog steeds niet ontvangen. De klantenservice zegt dat je geduld moet hebben. Waarom reclame maken voor snelle verzending als je niet op die manier bezorgt? Wie weet wanneer en of ik de goederen uiteindelijk krijg.
4 maanden geleden
Bedankt voor je reactie. We verontschuldigen ons voor de tijd die nodig is om uw bestelling te bezorgen en we streven ernaar om ervoor te zorgen dat het leveringsproces in de toekomst sneller en efficiënter verloopt. We zullen je regelmatig informeren over de status van je bestelling. Bedankt voor je geduld.
Automatisch vertaald
Winkel klant
4 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
4 maanden geleden
Geverifieerde recensie

Aankoop en levering van vema bezi
Automatisch vertaald
Winkel klant
4 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
4 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
4 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Winkel klant
4 maanden geleden
Geverifieerde recensie
Laat het origineel zien
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska