foon.sk
Public profile

foon.sk

Computers & electronics
4.4 1217 reviews
Verified review
4.4
Very good · 1217 reviews
5
4
3
2
1

Contact

Verified review

Reviews

1217 reviews
Filter

Shop customer

Heureka.sk
I had a problem with the goods but resolved to my satisfaction very helpfully and quickly.
Dear customer, Thank you very much for your positive review and 100% rating. We are delighted that you are satisfied with our wide range, prices and delivery speed. We are especially pleased that we were able to resolve the issue with the goods to your complete satisfaction – a helpful approach and speed are our priorities. Kind regards, The Mobilonline team.

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you very much for your positive review and the trust you have shown in us. We are pleased that the delivery of the goods met your expectations and that you are satisfied with our services. Your feedback is important to us. Kind regards, The Mobilonline team.

Shop customer

Heureka.sk
everything equipped to your satisfaction
Dear customer, Thank you for your feedback. We are pleased that everything was resolved to your satisfaction. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Quickly processed order , and goods delivered quickly.
Dear customer, Thank you for your feedback. We are pleased that you were satisfied with the quick processing of your order and the delivery of the goods. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
None
Dear customer, Thank you for your feedback. We are pleased that you were satisfied with everything – from delivery to payment. We greatly appreciate your long-term satisfaction. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Ok
Dear customer, Thank you for your feedback and recommendation. We are pleased that you were satisfied. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your feedback. We are pleased that you appreciated the availability of the goods and the fast delivery. At the same time, we are sorry about the condition of the parcel’s packaging. We take your comment to heart and will strive to ensure that the packaging of our consignments is even more thorough. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your feedback. We are pleased that you were satisfied with the good price and our approach. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Fast delivery. The best price for the goods available at the time. I have nothing to complain about.
Dear customer, Thank you for your feedback. We are pleased that you were satisfied with the fast delivery and the favourable price of the product. Your satisfaction means a great deal to us. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your feedback. We are pleased that you appreciated the quick processing of your order and our competitive prices. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your feedback and recommendation. We greatly appreciate your satisfaction. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Super ... they just handled what I needed. Productive and professional. High satisfaction for me.
Dear Customer, Thank you for your feedback. We are delighted that we were able to assist you in a straightforward and professional manner with what you needed. Your satisfaction is important to us. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Advantage. Fast order processing and fast delivery to the place of purchase.
Dear customer, Thank you for your feedback. We are pleased that you appreciate the fast processing of your order and delivery to the collection point. We are glad that you are satisfied. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
the goods did not arrive and according to the reviews on the Internet will not arrive, or will arrive some "fake" I withdrew from the purchase contract, I wonder if they will refund my money
Dear Customer, Thank you for your review. We would like to assist you and resolve your order to your satisfaction. To clarify the matter, please describe the specific delivery issue in more detail by emailing us at: info@mobilonline.sk. According to our internal system, you placed your order on 30 March 2026 at 20:57 and collected the goods in person on 1 April 2026 at 15:55 from our store in Košice – Optima. We are a company that has been operating in Slovakia for over 20 years with more than 45 stores. As an established Slovak company, we are under the constant supervision of state regulatory bodies and inspections (SOI), which completely rules out the sale of any non-genuine products. We have not yet received any notice of withdrawal from the contract, but as soon as we do, your funds will of course be refunded to you within the statutory period. We would be grateful if you could clarify the situation by email so that we can resolve it to your satisfaction. Kind regards, the Mobilonline team.

Shop customer

Heureka.sk
Satisfaction
Dear customer, Thank you for your feedback. We are pleased that you found exactly what you were looking for with us, and at a great price. We are delighted that you are satisfied. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
fast and serious, pleasant communication
Dear customer, Thank you for your feedback. We are pleased that you were satisfied with the speed, professional approach and pleasant communication. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your feedback. We are pleased that you appreciate our prices and the approach of our staff. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Michaela is an amazing saleswoman and very helpful
Dear Customer, Thank you for your kind feedback. We are delighted that you were satisfied with sales assistant Michaela’s attitude and helpfulness. We will certainly pass on your praise to her. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear Customer, Thank you for your feedback. We are delighted that you are always satisfied with both the delivery and the quality of our products. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
I've bought from them about 5 times already, 4 phones and now a watch, so far
Dear Customer, Thank you for your kind feedback. We are delighted that you are satisfied with the quality of our second-hand goods, the availability of our branches, and the option to view your order in-store. Thank you for having purchased several products from us, and we hope you will continue to be satisfied with our service. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear Customer, Thank you for your feedback. We are delighted that you are satisfied with our approach and services. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear Customer, Thank you for your feedback. We are delighted that you were satisfied with the speedy delivery of your order. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Products, selection, price, quality super. Ozaj advertising does not lie. They sell what they promise. What bothers me personally is the delivery time. After all, these are not products for 5/10€ so I would expect delivery on the next day, or in the case of a late order on the same day.
Dear Customer, Thank you for your feedback. We are delighted that you appreciate the price, quality, availability and selection of our products, as well as the fact that we deliver on our promises. We have taken note of your comment regarding delivery times and will endeavour to ensure they are as quick as possible in future. Kind regards, the Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Satisfaction
Dear Customer, Thank you for your feedback. We are delighted that you were satisfied and that your order arrived quickly. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
I understand it was the holidays but 8 days since the order and the goods have not yet arrived
Dear Customer, Thank you for your feedback. We are delighted that you found a specific product with us that you couldn’t find elsewhere. However, we are sorry for the longer delivery time and any inconvenience caused. We have taken note of your comment and will endeavour to ensure that delivery times are more reliable in future. Kind regards, the Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
The text message about the possible collection at the shop arrived at 12.50 and from 13.00 to 13.30 they had a break. They could have warned about it in the text message.
Dear Customer, Thank you for your feedback. We are delighted that you were satisfied with the price, the delivery to your chosen store and the condition of the phone we purchased from you. We will certainly take your comments regarding delivery times and the information provided in the text messages into account so that we can further improve our services. Kind regards, the Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear Customer, Thank you for your feedback. We are delighted to hear that everything went smoothly and that you are satisfied with your purchase. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Everything ok
Dear Customer, Thank you for your feedback. We are delighted that you are satisfied with your purchase and that everything went smoothly. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Fast delivery to great satisfaction
Dear Customer, Thank you for your kind feedback. We are delighted that you were satisfied with the speed of delivery and that you were happy with your purchase. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
OK fast delivery
Dear customer, Thank you for your positive feedback. We are pleased that you were satisfied with the fast delivery of the goods. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your kind feedback. We are very pleased that you are satisfied with our professional services. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
We are sorry that you are not satisfied with your order. What can we do to improve your experience?

Shop customer

Heureka.sk
Once again buying with the best price and goods what was sold out elsewhere, so thumbs up!
Dear customer, Thank you for your positive feedback. We are delighted that you once again found an item at a great price with us that was sold out elsewhere. We greatly appreciate your satisfaction. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
OK
Dear customer, thank you for your feedback. We are pleased that the goods arrived safely and that you are satisfied. Best regards, the Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Very cheaply here you can buy covers for older phones, the advantage that they have many branches
Dear customer, Thank you for your kind review. We are pleased that you found phone cases at a good price with us and that you also appreciate our extensive network of branches. We hope you will continue to be satisfied with your purchases from us. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your positive review. We are very pleased that you were satisfied with the speed of processing and the flexibility of our services. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
We are sorry that you are not satisfied with your order. Could you provide us with more information so that we can resolve the issue? Thank you.

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your positive feedback. We are pleased that you appreciate the easy ordering process and wide range of products. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
cool
Dear customer, Thank you for your feedback. We are pleased that everything was fine and that you are satisfied with your purchase. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your positive feedback. We are delighted that you appreciate the speed, clarity and good prices of our shop. Best regards, the Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
The ordered goods were mistakenly taken by another entity, after calling the hotline that this was not in the collection point, the response was extremely positive, they were perfect in tracking it down and finally the goods were delivered to my complete satisfaction!!!!!. Sincere thanks for your cooperation in the matter!!! The communication and helpfulness from the store was professional and not always a customer encounters such a positive attitude.
Dear customer, thank you for your detailed and very kind feedback. We are sorry for the complication with the delivery, but we are glad that the situation was resolved to your complete satisfaction. We greatly appreciate your comments about our communication and willingness to help – this is precisely the approach we strive to provide to our customers. Thank you for your trust and patience. Best regards, the Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your positive feedback. We are pleased that you appreciate the option to collect goods from a physical shop and the good communication. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
the goods arrived well packed in bubble wrap, but after unpacking the wrapping of one package was torn, it bothers me quite a bit because I don't plan to open it (pokemon box)
Dear customer, Thank you for your feedback. We are pleased that the goods were delivered well packaged, but we are sorry that the packaging of one parcel was damaged. We apologise for the inconvenience caused and will use your comment to improve the packaging and protection of our products so that similar situations do not recur. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
I understand, thank you for your feedback. How can I help you?

Shop customer

Heureka.sk
Comfortable delivery. I asked the e-shop to pack the product (Pokémon box) carefully for investment purposes, the product arrived perfectly packed, protected, not a scratch on the product. Thank you and I recommend.
Dear customer, Thank you for your wonderful feedback. We are pleased that you were satisfied with the careful packaging of the product, its protection and its flawless condition. We greatly appreciate your recommendation. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your positive feedback. We are pleased that you appreciate the fast delivery, the quality of the goods and the good prices. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
I recommend the goods in order and delivery fast without problems
Dear customer, Thank you for your positive feedback. We are pleased that the goods were in order and that delivery was quick and trouble-free. We greatly appreciate your recommendation. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
maximum satisfaction
Dear customer, Thank you for your positive feedback. We are delighted that you are completely satisfied with our shop and that the goods arrived promptly. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Purchase without problems and I am satisfied with the mobile
Dear customer, Thank you for your feedback. We are pleased that your purchase went smoothly and that you are satisfied with the mobile phone. Kind regards, The Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your positive feedback. We are pleased that you appreciate the prices, clarity and wide range of our products, and that your order arrived quickly. Kind regards, The Mobilonline team
Show original
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska