foon.sk
Public profile

foon.sk

Computers & electronics
4.4 1217 reviews
Verified review
4.4
Very good · 1217 reviews
5
4
3
2
1

Contact

Verified review

Reviews

1217 reviews
Filter

Shop customer

Heureka.sk
my opinion: don't buy from this shop directly, only via heureka. direct communication with the store is very bad.
Dear customer, Thank you for sharing your experience. We are sorry to hear that the goods you received were not in the expected condition. Such situations are not in line with our standards and we take your feedback very seriously. However, we are pleased that the return and refund process was quick and hassle-free. Your satisfaction is important to us and we will do everything we can to ensure that situations like this do not happen again. Should you have any further questions or requests, please do not hesitate to contact us. We want to repair your trust and prove that we care about the quality of our service. Sincerely, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your positive feedback. We are very pleased that you were satisfied with the speed of delivery. Your satisfaction is very important to us, and we look forward to working with you again. Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your feedback. We are very glad that you were satisfied with the speed of our service. Your satisfaction is important to us and we look forward to working with you in the future. Best regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Very good and reliable shop.
Dear customer, Thank you for your positive feedback. We are very pleased that you are satisfied with our service and that you find our shop reliable. Your satisfaction is important to us and we look forward to our continued cooperation. Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
The headphones arrived quickly but one headphone doesn't work at all
Dear customer, Thank you for sharing your experience. We apologize for the problem with the headphones. We certainly care about your satisfaction and will promptly arrange for an exchange or refund. Please contact us through customer support so we can resolve the issue as quickly as possible. Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Excellent product price, fast delivery.
Dear customer, Thank you for your positive feedback. We are very happy that you were satisfied with the product price and the speed of delivery. Your satisfaction is our priority and we look forward to further cooperation. Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your feedback. We are pleased to hear that you were satisfied with the fast delivery, in-store pickup and convenient card payment. We are glad that the product meets the description on our store and that the price pleased you. Your satisfaction is important to us, and we look forward to further cooperation. Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Okay.
Dear customer, Thank you for sharing your buying experience. We are very pleased to hear that you are once again satisfied with our service and that the equipment meets your expectations. Your satisfaction is important to us, and we look forward to working with you again. Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
My second purchase from the category " new from the buyout". Again no problems. Device in like new condition, in original packaging, accessories unused and originally packaged. Reliable seller. Thank you.
Dear customer, Thank you for sharing your positive buying experience. We are very pleased that you were satisfied with the condition of the equipment and the quality of our service. Your satisfaction is our number one priority and we are pleased that you have once again found what you were looking for with us. Sincerely, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
What they promised they delivered.
Dear customer, Thank you for your great feedback! We are very happy that we met your expectations and kept our promises. Our goal is always to provide our customers with quality service and reliability. We look forward to your next visit and thank you for your trust! Sincerely, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your positive feedback! We are very happy that you were satisfied with the speed of delivery to the store. Our goal is to ensure that your orders get to the location that is most convenient for you as quickly as possible. We look forward to your next visit and hope to be able to provide the same quality of service in the future. Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your great feedback! We are very happy that you were satisfied with our advice and fast delivery. Our goal is always to provide quality support and ensure that our orders arrive as soon as possible. We look forward to your next visit and wish you a pleasant shopping experience! Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your feedback. We are glad that you appreciated the possibility to monitor the availability of the goods in the store and the possibility of delivery to the store. We also appreciate your mention of your communication with our store. On the other hand, we are sorry that you encountered slower order status updates and that you had issues with the speed of our website. We acknowledge your feedback and are working to improve these areas to provide you with an even better shopping experience. We look forward to your next visit and trust that your future experience will be even better. Sincerely, Mobilonline Team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your feedback! We are very happy that you were satisfied with the price and the speed of delivery. Our goal is to offer you quality products at competitive prices and ensure a fast and hassle-free purchasing process. We look forward to your next visit and thank you for your trust! Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your feedback. We apologize that you received a cell phone that was opened, even though the site stated that it was new merchandise. In some cases, products may be unboxed, for example if it is the last item or a display model. Either way, these are new goods, never used. Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
I am dissatisfied because the phone does not work
Dear customer, we apologize that you had problems with your phone. It's certainly not the experience we want to provide for our customers. Please contact us as soon as possible so that we can address the situation - whether by replacing the product, refunding your money, or in any other way that works for you. We care about your satisfaction and will be happy to make things right. Sincerely, Mobilonline Team

Shop customer

Heureka.sk
Reliable shop with affordable prices
Dear customer, Thank you for your positive feedback! We are very happy that you rate our store as reliable and affordable. Our goal is to provide quality products at competitive prices to make us your preferred place to shop. We look forward to your next visit and thank you for your trust! Regards, Mobilonline Team

Shop customer

Heureka.sk
The store is great and affordable for everyone
Dear customer, thank you for your kind words! We are very happy that you rate our store as great and affordable. Our goal is to offer quality products at competitive prices to satisfy a wide range of customers. We look forward to your future purchases and will always strive to offer the best! Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your feedback! We are very happy that you were satisfied with the speed of delivery and the quality of the product you purchased. Your satisfaction is a priority for us, and we are pleased that we met your expectations. We look forward to your next visit and hope to provide you with a great shopping experience again! Sincerely, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
.
Dear customer, Thank you for your positive feedback! We are glad that you were satisfied with our selection and prices. Our goal is to offer a wide variety of quality products at competitive prices, and we are glad you appreciate it. We trust that you will always find what you are looking for with us, and we look forward to your future purchases! Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your positive feedback! We are glad that you were satisfied with the fast processing of your order. Our goal is always to ensure a fast and efficient purchase process so that you get your products as quickly as possible. We look forward to your next visit and wish you a pleasant shopping experience! Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your feedback! We are very pleased that you were satisfied with the speed and ease of processing your order. Our goal is to make the entire purchasing process as easy and fast as possible for our customers. We look forward to your next visit and hope your experience will be excellent again! Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Price is always in favour of mobilonline
Dear customer, thank you for your feedback! We are very glad that you noticed our competitive price offer. Our goal is always to offer our customers products at the best prices available on the market, and we are glad that you appreciate it. We hope that you will continue to be satisfied with our service in the future, and we look forward to your next visit. Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Goods marked as new when purchased were already unpacked when collected in person. The seller explained that it was a display item. I consider this to be misleading the customer. On the other hand, I want to commend the salesperson who wanted to resolve the situation promptly. In the end, I purchased the item elsewhere.
Dear customer, thank you for your feedback. We are very glad that the goods arrived earlier than declared and that you appreciated the helpful attitude of our sales staff. We are also pleased to hear that you had a good experience with our staff, who did their best to resolve the situation promptly. However, we apologize that you received an item marked as new that was already unpacked and displayed. We realise that this situation may be disappointing for the customer and we are sorry that you perceive this as misleading. Although in some cases the item may be a display item, we should clearly communicate this information at the time of sale to avoid misunderstandings. We trust that despite this negative experience, your future purchases with us will be guided by your expectations. Once again, we apologize for the inconvenience and thank you for complimenting our salespeople. Sincerely, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
I recommend the shop in terms of price, personal collection and speed of order processing. I do not recommend the shop in terms of lack of communication, not solving problems, not responding to requests.
Dear customer, thank you for your detailed feedback. We are very happy to hear that you were satisfied with our Black Friday prices, Motorola brand discount, the option of personal collection at no extra charge and also with our free services such as SIM card 4. Your satisfaction in these areas is very important to us. However, we apologize for the inconvenience you experienced in communicating and completing your order. We are sorry that you had problems with your profile and that your loyalty points were not managed as expected, even though we promised to pair them. We will definitely look into this issue and improve our system to prevent similar situations in the future. We also note your feedback about post-purchase communication, which we will address to ensure better support in the future and after the transaction. Thank you for your recommendation in terms of price, acceptance and speed of order processing. We promise to continue to strive to improve our communication and customer support to provide a better experience with every purchase. We look forward to working with you in the future and hope that your experience will be even better in the future. Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your positive review! We are very happy that you were satisfied with our fast delivery and communication. Your satisfaction is our priority and we are pleased that we met your expectations. We will continue to strive to provide quality service and look forward to your future purchases! Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
I ordered a new phone. They sent me the phone unpacked, so it could have been easily returned by some customers and there was no such indication on the goods.
Dear customer, thank you for your feedback. We apologize that you felt the product information was not completely clear. The phone may have been unboxed if it was the last item in stock or was on display in a store where customers had the opportunity to see it. If you have any further concerns or if the phone does not meet your expectations, please contact us and we will do our best to make it right. Thank you for your understanding. Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Overall a positive experience, everything went smoothly. Their site was quite cumbersome and not entirely pleasant to use on mobile.
Dear customer, thank you for your feedback! We are very happy to hear that you were satisfied with the prices, fast delivery and overall purchase process. Your satisfaction is very important to us. Thank you also for pointing out the functionality of our site. We apologize that the user interface on mobile devices was not completely comfortable. We certainly acknowledge this and are working on improvements to guarantee a better and smoother experience for all our customers. We look forward to your next purchases and hope they will be even better! Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your feedback! We are very happy that you are satisfied with our prices and product selection. Our goal is to offer quality products at great prices. We apologize for the longer delivery time to the branch. We understand that fast delivery is important to you, and we will strive to improve this process in the future. Your satisfaction is key to us, and we look forward to your future purchases! Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your kind words and rating! We are very happy that you are satisfied with our approach to the customer. Our goal is to always provide a high level of service and be as helpful as possible to make you feel satisfied with every purchase. Your feedback is very valuable to us and motivates us to keep improving. We look forward to your next visit and wish you a pleasant shopping experience! Regards, Mobilonline team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you very much for your positive review. We are pleased that you were satisfied with our wide selection of products, the speed of delivery, our customer service and loyalty program. Your satisfaction is most important to us and we are pleased that we could provide you with quality service. We will continue to strive to maintain our high standard of service and look forward to having the opportunity to serve you again with your next purchase. Regards, Mobilonline Team

Shop customer

Heureka.sk
I ordered two mobile phones marked as New from a buyout. New from a buyback means that the phone is brand new, unused, the packaging is opened only to check the completeness of the packaging. However, one of the phones I ordered had a scratch about 3 CM long on the display. So a bit of a disappointment.
Dear customer, Thank you for your feedback and we apologize for the inconvenience with the damaged display. We are very sorry that the phone was not in the condition you expected and we understand your disappointment. Any product marked as "New from Sale" should be in perfect condition, and it is important to us that you are happy with your purchase. We would ask that you contact us directly at our customer service desk so that we can address the complaint and arrange a replacement or refund according to your preference. Once again, we apologize for the inconvenience and look forward to resolving this situation to your satisfaction soon. Sincerely, Mobilonline Team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your positive feedback! We are very pleased that you are satisfied with our punctuality and fulfillment of promises. Your satisfaction is our priority. Sincerely, Mobilonline team.

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your review! We are glad that you are satisfied with the goods. We hope it will serve you well and we look forward to your next visit. Regards, Mobilonline team.

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your feedback! We are glad that you appreciated the convenient delivery. Your satisfaction is our priority. Sincerely, Mobilonline team.

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your positive feedback! We are pleased to hear that you are satisfied with the delivery, communication, selection of goods and prices. Your satisfaction is our greatest reward. We will continue to strive to bring you the best service. Regards, Mobilonline team.

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for informing us about the problem with your goods. We are sorry that the glass arrived damaged. Please feel free to contact us on our customer service line or visit the nearest branch so that we can resolve the situation as soon as possible. Regards, Mobilonline team.

Shop customer

Heureka.sk
Ok
Dear customer, Thank you for your brief but concise feedback. We are pleased that you are satisfied with both the price and the speed of our service. Your satisfaction is our priority! Sincerely, Mobilonline team.

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your positive feedback. We are glad that you are satisfied with our prices and speed of delivery. We hope that you will contact us in the future. Regards, Mobilonline team.

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your feedback. We are sorry that you were not satisfied with the communication. Your feedback is very important to us and helps us improve our service. If you would like to provide us with more information, please do not hesitate to contact us at info@mobilonline.sk, we will be happy to resolve your situation. Best regards, Mobilonline team.

Shop customer

Heureka.sk
Satisfaction
Dear customer, Thank you for your satisfaction and positive feedback. Your satisfaction is the greatest reward and motivation for us to continue to provide quality service. Sincerely, Mobilonline team.

Shop customer

Heureka.sk
Quality brands at good prices Stone Dispensary Nice staff, Žilina TESCO
Dear customer, thank you for your review! We are glad that you appreciate the quality brands at reasonable prices, the availability of our brick-and-mortar dispensary and the friendly approach of the staff at the TESCO store in Žilina. Your satisfaction is our priority and motivation. We look forward to your next visit! Best regards, Mobilonline Team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your feedback! We are glad that you appreciated the convenient price and the possibility to pick up in store. We are very pleased that you were satisfied with the helpfulness of the staff and that the foil met your expectations. We will be glad if you visit us again. Regards, Mobilonline Team

Shop customer

Heureka.sk
.
Dear customer, Thank you for your positive feedback. We are very pleased that you appreciated our helpfulness and speed in processing your order. Your satisfaction is a priority for us, and it is such reviews that motivate us to continue to improve. We look forward to your next purchase! Regards, Mobilonline Team

Shop customer

Heureka.sk
I ordered a charging adapter to Apple device (20W Fast Charger), I received a non-functional piece, I tried with 3 cables did not charge... at the store I went to return it and such an unwilling and annoying approach I have never experienced ...never more ...never more
Dear customer, Thank you for sharing your experience with us. We are sorry to hear that you encountered a malfunctioning product and an unpleasant attitude at our store. This approach is not up to our standards and we will investigate the situation and ensure that similar incidents do not happen again. We want to assure you that we strive to handle all complaints promptly and professionally. If you have not yet been able to resolve the issue, please do not hesitate to contact us on our helpline or by email at info@mobilonline.sk. We will be happy to help you. We apologise for any inconvenience caused and thank you for your feedback which helps us to improve our service. Kind regards, Mobilonline Team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your review! We're glad you're happy with our prices, branch availability, and fast in-person pickup. Your satisfaction motivates us to provide even better service. We look forward to your next visit! Regards, Mobilonline Team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your positive review! We are glad that you appreciated the adequate valuation of the used phones and the helpfulness of our staff. Your satisfaction is our number one priority and we greatly appreciate your feedback. We look forward to your next visit! Sincerely, Mobilonline Team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your feedback! We are glad that you were satisfied with your purchase. We will do our best to make sure that your next purchase goes just as smoothly. We look forward to your next visit! Regards, Mobilonline Team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, Thank you for your positive feedback! We are glad that you appreciated the fast delivery, the possibility of free collection at the branch and our pleasant prices. Your satisfaction is our priority. We look forward to your next visit! Sincerely, Mobilonline Team

Shop customer

Heureka.sk
Dear customer, thank you for your feedback. For the last items that we no longer have in central stock and can no longer be ordered, we send the phones directly from our stores. These pieces may be open due to having been displayed or shown to customers, however please be assured that they have never been used. Please do not hesitate to contact us if you have any further questions. Regards, Mobilonline Team
Show original
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska