Dear customer,
thank you for your feedback! We are glad that you were satisfied with our service. Your satisfaction is a motivation for us to continue to provide quality service.
Sincerely,
Mobilonline team
Verified review
1217 reviews
Reviews
Filter
Dear customer,
thank you for your review. We are pleased to hear that you had a positive experience buying from us. Your satisfaction is our priority and your words are motivation for us to continue to provide quality service. Thank you for your trust and we look forward to your next visit.
Regards,
Mobilonline team
Dear customer,
thank you for your great review! We are glad that you are satisfied with the fast processing of your order and our communication. Your satisfaction is very important to us and we look forward to our continued cooperation.
Regards,
Mobilonline team
Dear customer,
Thank you for your positive feedback! We are very happy that you are satisfied with the fast delivery. Your satisfaction is our greatest reward and we look forward to your next purchase.
Regards,
Mobilonline team
Dear customer,
Thank you for your positive review! We are very happy that you are satisfied with the fast delivery and clarity of our e-shop. Your satisfaction is our priority and we look forward to your next visit.
Regards,
Mobilonline team
Dear customer,
thank you for your great review! We are very glad that you are satisfied with our genuine products and convenient discounts. Your satisfaction is a great motivation for us. We look forward to your next visit!
Regards,
Mobilonline team
Dear customer,
thank you for your feedback. We are very sorry to hear that you had a negative experience with our staff. This approach is definitely not in line with our standards, so we will investigate the situation and take measures to improve our approach to customers.
Your satisfaction is our priority and we would like to prove to you in the future that we value every customer. Should you have any further suggestions, please do not hesitate to contact us.
Regards,
Mobilonline team
I was buying a present for my son. The goods were paid for and did not arrive. They replied to my email that they were sending tomorrow and still nothing happened. Finally I had to call, where the lady told me that the goods were packed and she didn't understand why they hadn't been added yet. I think that if I hadn't called and written, I probably wouldn't have the goods with me yet.
Dear customer,
Thank you for giving us feedback. We are very sorry to hear about your negative experience with the delivery of your order and the communication on our hotline. We understand that you were expecting a quick and hassle-free turnaround, especially when it was a gift for your son.
We take your comments seriously and will investigate the situation to ensure that similar problems do not occur in the future. Our goal is to improve our service so that it is always reliable and transparent.
We apologize for the inconvenience and thank you for your patience. Should you have any further questions or suggestions, please do not hesitate to contact us.
Sincerely,
Mobilonline team
Dear customer,
Thank you for your recommendation and great review! We are glad to know that you are satisfied with our store in your city. We will strive to continue to provide quality service that deserves your trust.
Regards,
Mobilonline team
The approach of the salesman was arrogant: aloof, unwilling to show me the phone .
Dear customer,
thank you for your feedback. We are very sorry to hear that you had a negative experience with the attitude of our staff. This is definitely not the standard we set. We take your comment seriously and will address it so that a similar situation does not occur again.
We would like to convince you of the quality of our service in the future. If you have any further suggestions, please do not hesitate to contact us.
Sincerely,
Mobilonline team
Super and friendly staff.
Dear customer,
thank you for your kind words. We are very glad that you appreciated our staff. Your satisfaction is our motivation to continue to provide great service.
Regards,
Mobilonline team
Dear customer,
Thank you for your positive feedback. We are very pleased that you are satisfied with the quality of our products and their affordability. Your satisfaction is our priority and we will continue to strive to meet your expectations.
Sincerely,
Mobilonline team
Dear customer,
thank you for your review. We are glad to hear that you had a positive experience buying from us. Your satisfaction is a priority for us and your words are motivation for us to continue to provide quality service. Thank you for your trust and we look forward to your next visit.
Regards,
Mobilonline team
Dear customer,
thank you for your feedback! We are glad that you were satisfied with our service. Your satisfaction is a motivation for us to continue to provide quality service.
Sincerely,
Mobilonline team
Dear customer,
thank you for your feedback! We are glad that you were satisfied with our service. Your satisfaction is a motivation for us to continue to provide quality service.
Sincerely,
Mobilonline team
Long delivery time, this was my last order :(
Dear customer,
thank you for your feedback. We are very sorry to hear that the long delivery time disappointed you and affected your buying experience. We take your comments seriously and will work to avoid similar situations in the future.
We hope you will give us another chance in the future to show that we can provide better service.
Sincerely,
Mobilonline team
The ordered goods arrived in order.
Dear customer,
thank you for your feedback! We are glad that the ordered goods arrived in order and met your expectations.
We look forward to your next purchase!
Regards,
Mobilonline team
I am satisfied with the offer and the speed of delivery even in the run-up to Christmas.
Dear customer,
Thank you for your positive feedback! We are pleased to hear that you are satisfied with our wide range of products, our prices and the speed of delivery, especially in the hectic pre-Christmas period.
Your satisfaction is a motivation for us to continuously improve our service. We hope that you will shop with us next time with the same satisfaction.
Regards,
Mobilonline team
Ordered goods were unnecessarily held up at the dispensing point, due to some administrative stuff on the store's end. It was only on my second visit to the dispensing point that things moved and I was finally able to pick up the goods. I was given a coupon as an apology, but for a certain amount of purchase, not a discount on the already purchased merchandise, so I don't "take" that as an apology.
Dear customer,
thank you for your feedback. We apologize for the complications that have caused the delay in the release of your goods. We understand that the situation may have been uncomfortable, and we are sorry that the coupon provided as an apology did not meet your expectations.
Your feedback is important to us so that we can improve our processes and minimize similar situations in the future. Thank you for your understanding and we hope that despite this experience, you will give us another chance in the future.
Sincerely,
Mobilonline team
Dear customer,
Thank you for your positive feedback. We are glad that you were satisfied with the speed of delivery of the ordered goods and the favorable price of the Mobiola MB 610. We believe that it will serve you well.
Regards,
Mobilonline team
Dear customer,
Thank you for your feedback and loyalty to our store! We are glad that you had a good experience again and that you were pleased with our friendly and helpful staff at Aupark in Bratislava. We will strive to continue to provide quality service that you can rely on.
We look forward to your next visit!
Regards,
Mobilonline team.
All right
Dear customer,
thank you for your feedback! We are glad that you were satisfied with our service. Your satisfaction is a motivation for us to continue to provide quality service.
Sincerely,
Mobilonline team
Everything went fine :)
Dear customer,
Thank you for your feedback! We are glad that everything went well and you were satisfied with your purchase. We will be glad if you contact us in the future.
Regards,
Mobilonline team
Everything would have been fine, shipping, communication, except that the cell phone battery I ordered was non-functional.
Dear customer,
Thank you for your feedback. We are very sorry to hear that the battery you ordered did not work properly. We are not happy about this problem and would like to resolve it to your satisfaction.
We will contact you , so that we can resolve the situation as quickly as possible. Your satisfaction is important to us.
Sincerely,
Mobilonline team
It was worth making an order on the spot through the webshop even though I was standing in their kiosk and it was 5€ cheaper...
Dear customer,
Thank you for your feedback! We are glad that you took the opportunity to place an order through our eshop. We try to always offer you the most favorable conditions. We hope that next time you will be satisfied with our services.
Regards,
Mobilonline team
Dear customer,
Thank you for your purchase and positive review. We are glad that you have chosen our shop. Should you need any help or advice in the future, please do not hesitate to contact us. We look forward to your next visit!
Regards,
Mobilonline team
Dear customer,
Thank you for your feedback and appreciation of our product range and prices during the discounts. We are also very sorry that your order took longer to be delivered than stated and that this has affected your shopping experience.
We apologise for this delay, which certainly does not reflect our standards. We appreciate your suggestion and will take steps to minimize such situations in the future and improve delivery times.
Thank you for taking the time to share your experience. We hope you will give us another opportunity to convince you of the quality of our service.
Sincerely,
Mobilonline team
At the time of the order, the goods were "in stock", not on order with the supplier. The order was confirmed, but the next afternoon I received an email that the goods were no longer in stock and I was offered other goods.
Dear customer,
thank you for your feedback. We are very sorry to hear that there was a situation where an item was listed as "in stock" at the time of your order, but was subsequently unavailable. We realise that such a situation can be frustrating and apologise for any inconvenience caused.
Your feedback is important to us and we will use it to improve our stock updates to ensure the accuracy and transparency of the information on our website.
Thank you for your understanding and we hope you will give us a chance to convince you of the quality of our service in the future.
Regards,
Mobilonline team
The saleswoman in Prievidza was unhelpful. The courier brought her a package with orders, which instead of taking them, she tapped on her mobile phone. Only when I inquired about my order did she see it in the delivery package from the courier.
I don't recommend replacing the staff who will pay attention to the customer instead of their mobile phone and be interested in the shop as well
Dear customer,
Thank you for giving us feedback. We are very sorry to hear that you had a negative experience with our staff at the Prievidza store. Such behaviour is not in line with our standards and we will address this situation immediately to ensure a professional and helpful approach to every customer.
We also regret the longer delivery time. We understand how important it is to meet customer expectations and will work to improve our service in the future.
Thank you for bringing this to our attention, and we hope you will give us another chance to convince you of our quality.
Sincerely,
Mobilonline team
Fast delivery, satisfaction
Dear customer,
Thank you for your positive feedback. We are pleased to hear that you were satisfied with the fast delivery and the overall progress of your purchase. Your satisfaction is our priority, and we would be happy to welcome you back for another purchase.
Regards,
Mobilonline team
I do not recommend
Dear customer,
thank you for your feedback. We are very sorry that we did not meet your expected delivery date and that this has caused complications in getting your equipment up and running. We understand how inconvenient it can be when plans change due to a delay in delivery, and we sincerely apologise for this.
We are sorry for your experience and take it as an incentive to improve. We will work to communicate more accurately about availability and delivery times to prevent similar situations in the future.
Sincerely,
Mobilonline team
Dear customer,
thank you for your feedback. We are glad that you appreciated the price of the product, but we are also sorry that the delivery took longer than you expected. We appreciate your experience and will work to improve our delivery times to ensure faster delivery in the future.
Regards,
Mobilonline team
Without errors and quickly my package arrived
Dear customer,
Thank you for your positive feedback. We are glad that you were satisfied with the speed of delivery and the condition of the package. We hope that you will contact us again for your next purchase.
Regards,
Mobilonline team
Dear customer,
Thank you for sharing your experience. We are very sorry to hear that the service was unhelpful and unhelpful. Such behaviour is not in line with our service standards and we will address this situation. We believe that every customer deserves a professional and friendly approach, and we apologize that you did not experience it.
We hope that you will give us another chance and that your future experience will be a positive one.
Sincerely,
Mobilonline team
Dear customer,
thank you for your feedback. We are sorry that you had a negative experience with our communication and that the order did not go as you expected. We understand your disappointment and apologize for the inconvenience. This experience does not reflect the standards we strive to uphold, and we will address your feedback to improve our processes and communication.
Sincerely,
Mobilonline team
Dear customer,
thank you for your feedback. We are glad that you were satisfied with the fast delivery, the possibility to pick up the goods at the store and our good prices. We are glad you chose us and hope you will contact us again.
Regards,
Mobilonline team
Dear customer,
thank you for your great feedback. We are glad that you appreciated the fast turnaround, our prices, wide selection and quality of products. We are glad you were satisfied and hope you will visit us again soon.
Regards,
Mobilonline team
Dear customer,
thank you for your feedback. We are glad that you were satisfied with the card exchange on the spot and appreciated the friendly approach of our staff at the branch in Košice (Aupark). We believe that the mobile phone for the child will be a great choice and will serve you well.
Regards,
Mobilonline team
Dear customer,
thank you for your feedback. We are glad you are satisfied and hope you will visit us again for your next purchase. Your satisfaction is our priority.
Sincerely,
Mobilonline team
This time the delivery time was extended to 15 days, which disappointed me a lot. I shop here often and this is the first time this has happened, so I continue to recommend mobilonline.
Dear customer,
Thank you for your feedback and for your loyalty to our store. We are sorry to hear that the delivery time has been extended this time and has disappointed your expectations. We are glad that you remain a satisfied customer and continue to recommend Mobilonline. We will do everything we can to ensure that your next purchases will again go quickly and smoothly.
Regards,
Mobilonline team
I didn't get credits when I bought the phone
Dear customer,
thank you for your review. Credits are credited to your account 14 days after purchase, so they will be available to you on the 15th day. Should you not see them even then, please do not hesitate to contact us. We will be happy to help you.
Regards,
Mobilonline team
Dear customer,
Thank you for your positive feedback. We are glad that you were satisfied and everything went as you expected. We look forward to your next visit!
Regards,
Mobilonline team
Ordered, picked up, price
Dear customer,
thank you for your feedback. We are pleased to hear that you were satisfied with the ordering process, pick-up and price. Your satisfaction is our priority and we hope you will visit us again.
Regards,
Mobilonline team
I sent the flashlight from my cell phone to claim. It took a month to reclaim such a simple thing. Unnecessarily long for my taste. In any case, a claim can take 2 months, so I can't complain.
Dear customer,
Thank you for sharing your experience. We apologize if you found the complaint resolution time too long. We do our best to resolve every claim as quickly as possible, but sometimes the process takes longer than we would like.
Your feedback is important to us and we take it as an opportunity to improve. We hope that you are satisfied with the outcome of your complaint and that you will put your trust in us again in the future.
Sincerely,
Mobilonline team
Dear customer,
thank you for your great feedback. We're glad you appreciated the personal pickup option, the clarity of our website, and the ease of the online purchase process. We are glad to hear that you are satisfied with your refurbished Class A cell phone. Your satisfaction is our top priority and we hope you will contact us again in the future.
Regards,
Mobilonline team
Create an order and within five minutes pick up the goods directly in the store.
Dear customer,
Thank you for your positive feedback. We are glad that you appreciated the speed and convenience of our in-store pickup service. Your satisfaction is our priority, and we are pleased that we have met your expectations.
Sincerely,
Mobilonline team
The shop will do everything it can to make it difficult for you to return the goods within the 14-day period.
Dear customer,
Thank you for sharing your experience with us. We are sorry to hear that you had problems returning your goods within the statutory 14-day period. Your feedback is important to us and we will certainly review the situation to ensure that the return process is easy and hassle-free for our customers.
If you still have any outstanding questions or issues, please feel free to contact us via customer support. We will be happy to assist you.
Regards,
Mobilonline team
Dear customer,
thank you for your feedback. We are glad that you appreciated our price offer and availability of branches. Your satisfaction is our priority, and we are glad you chose us.
Sincerely,
Mobilonline team
O.K.
Dear customer,
thank you for your feedback! We are glad that you were satisfied with our service. Your satisfaction is a motivation for us to continue to provide quality service.
Sincerely,
Mobilonline team
Dear customer,
Thank you for letting us know about your experience. We strive to ensure that all products we send meet the highest standards.
We take your feedback on board and will be happy to support you with any questions or concerns via our customer service line. We trust that you will be happy with your purchase despite this situation.
Sincerely,
Mobilonline team
Show original
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska