Ověřená recenze
1217 recenzí
Recenze
Filtr
Obdržel jsem e-mail, že kryt mobilního telefonu je v obchodě. Šel jsem si pro něj. Nebyl tam. Druhý den. Jinak je vše v pořádku.
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že jste musel přijít na prodejnu dvakrát kvůli zpoždění dostupnosti zboží - prověříme, kde se stala chyba, abychom se jí v budoucnu vyvarovali. Jsme rádi, že jinak vše proběhlo v pořádku, a doufáme, že nám zachováte přízeň.
S pozdravem
Tým Mobilonline
Zakoupený produkt byl bohužel dodán v nefunkčním stavu. Při pokusu o vrácení výrobku v zákonné 14denní lhůtě bez udání důvodu jsem se setkal s neprofesionálním přístupem. Zaměstnanec prodejny odmítl přijmout mé vrácení s nesprávným odůvodněním, že osobní odběr vylučuje možnost vrácení.
Situace se vyřešila až poté, co jsem předložil dokument z e-mailové komunikace, který jasně potvrzoval mé právo na vrácení zboží. Přesto jsem musel čekat přibližně 30 minut na telefonát vedoucího prodejny, který nakonec vrácení povolil.
Oceňuji, že problém byl nakonec vyřešen, ale celý proces byl zbytečně komplikovaný a časově náročný kvůli neznalosti příslušných spotřebitelských práv ze strany personálu.
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za nepříjemnosti a chybu na naší straně. Rádi bychom Vás ujistili, že jsme se již postarali o to, aby k podobné situaci v budoucnu nedošlo. Děkujeme Vám za Vaši trpělivost a důvěru. V případě jakýchkoli dalších dotazů nebo požadavků nás neváhejte kontaktovat.
Všechno skvělé. Spokojenost.
Rychlost, přehlednost stránek
S obchodem nemám špatné zkušenosti, samotná služba byla v pořádku, i když jsem na zboží čekal několik dní, protože bylo u dodavatele. S tím jsem však počítal. Zboží nebylo v pořádku: objednala jsem si 3 x ochranné sklo na mobil, nekvalitní, křivé, křehké. Už nikdy více tuto značku skel.
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za nekvalitní zboží a nepříjemné zkušenosti. Mohli bychom vám vrátit peníze nebo vyměnit výrobek za sklo jiné značky? Dejte nám prosím vědět, jak bychom mohli situaci vyřešit. Děkujeme.
vynikající slevy,někdy si koupíte něco jen za 1e! druhý den na pobočce...
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za skvělou zpětnou vazbu! Jsme rádi, že jste využili našich skvělých slev a ocenili rychlé doručení na vaši pobočku. Doufáme, že se k nám budete rádi vracet.
S pozdravem
Tým Mobilonline
levný mobilní telefon
ok
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste byl s naší komunikací spokojen - vždy se snažíme být vstřícní a ochotní.
S pozdravem
tým Mobilonline
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám, že oceňujete naše ceny a akce. Jsme rádi, že Vás naše nabídka zaujala a doufáme, že příště u nás najdete něco výhodného.
S pozdravem
Tým Mobilonline
Vše v pořádku děkuji
Vážený zákazníku,
Děkujeme Vám za Vaši stručnou, ale milou zpětnou vazbu. Jsme rádi, že vše proběhlo v pořádku a doufáme, že se k nám opět vrátíte.
S pozdravem
Tým Mobilonline
Trochu delší doba čekání na zboží, ale nakonec dorazil a byl ve 100% stavu.
Vážený zákazníku,
Děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a trpělivost při doručování. Jsme rádi, že zboží nakonec dorazilo ve 100% stavu a věříme, že Vám bude dobře sloužit. Uděláme vše pro to, aby byl příště celý proces ještě rychlejší.
S pozdravem
Tým Mobilonline
Jsem velmi spokojen s mou objednávkou, můj telefon přišel v úžasném stavu, dokonce měl fólii a dokonce i kryt, který jsem nečekal, že dostanu, takže jsem byl šťastný, ceny jsou cenově dostupné, jen mě mrzí životnost baterie, ale myslím, že to vypadá, že to určitě doporučuji, super místo
Lehký, šikovný, zdá se, že trochu na křehkém pocitu smartphone, cena super nízká price.The baterie může být nahrazen jeho majitel bez problémů.
Byl to můj první nákup a velká spokojenost
Vážený zákazníku,
Děkujeme, že jste si nás vybrali pro svůj první nákup! Velmi si vážíme Vaší důvěry a jsme rádi, že vše proběhlo k Vaší spokojenosti.
S pozdravem,
tým Mobilonline
Vážený zákazníku,
Děkujeme Vám za Vaši pozitivní zpětnou vazbu! Jsme rádi, že jste byli spokojeni s komunikací a rychlostí dodání.
S pozdravem,
tým Mobilonline
jste ten nejhorší majitel obchodu.
Omlouváme se za případné nepříjemnosti. Jak vám můžeme pomoci?
Nevím o žádném
Maximální rychlost objednávky, oceňuji
Vážený zákazníku,
děkujeme za skvělou recenzi! Jsme rádi, že jste ocenili možnost osobního odběru a rychlost vyřízení objednávky - děláme vše pro to, abyste byli spokojeni.
S pozdravem,
tým Mobilonline
Rychlé dodání zboží Jsem spokojen.
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste spokojeni s rychlým dodáním - vždy se snažíme, aby byl nákup co nejpohodlnější a bez zbytečného čekání.
S pozdravem,
tým Mobilonline
Zboží dorazilo v pořádku, syn je velmi spokojený
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že zboží dorazilo v pořádku a že je Váš syn spokojený - to je pro nás nejdůležitější.
S pozdravem,
tým Mobilonline
Ok
Vážený zákazníku,
Děkujeme Vám za Vaše hodnocení a pochvalu za rychlé dodání. Jsme rádi, že jste byl s nákupem spokojen.
S pozdravem,
tým Mobilonline
Je nám líto, že nejste s objednávkou spokojeni. Jak vám můžeme pomoci?
Vše v pořádku
Všechno bylo skvělé
rychlé a bezproblémové dodání, dobrá komunikace.
Vše bylo v pořádku
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za Vaše milá slova a plné hodnocení. Jsme rádi, že jste byl spokojen s rychlým dodáním a komunikací. Uděláme vše pro to, aby Vaše další objednávky proběhly stejně hladce.
S pozdravem,
tým Mobilonline
Spokojený
Vážený zákazníku,
Děkujeme Vám za Vaše kladné hodnocení. Jsme rádi, že zboží dorazilo hned druhý den a že jste byl s celým průběhem objednávky spokojen. Věříme, že Vás při dalším nákupu nezklameme.
S pozdravem,
tým Mobilonline
Telefon jsem si objednal v neděli večer a v pondělí ráno byl připraven k vyzvednutí na pobočce, kterou jsem si vybral, protože jsem si chtěl předem ověřit stav. V poznámce k objednávce jsem uvedl, že chci nový nezabalený telefon, protože to bude dárek. Při objednávce bylo napsáno "více než 5 kusů skladem" a probíhal výprodej. Při vyzvednutí jsem zjistil, že na pobočce je pouze jeden kus a je vystaven ve vitríně, takže krabička má porušenou pásku. Byl tam ještě jeden nový kus s neporušeným obalem, ale v jiné barvě. Řekla jsem si, že dobře, nevadí, bude mít jinou barvu. Problém byl v tom, že zmíněný prodej skončil a já bych musel zaplatit větší částku, což se mi nechtělo. Pán mi řekl, že to chápe, ale všechny telefony mají vystavené a velmi často tam řeší storna a reklamace, protože lidé chtějí samozřejmě nové telefony. Nakonec jsem se rozhodl telefon koupit, i když byl vystavený (nikdy však nebyl zapnutý). Nevím, možná kdybych si vybral doručení domů, tak by mi poslali nový, to už nezjistím. V některých obchodech se vám v případě problému snaží alespoň vyjít vstříc, například se podívat na počítači, jestli je zboží dostupné na jiné pobočce, nebo vám nabídnou alternativu za stejnou cenu. Tady nic takového nečekejte, je jim to jedno. Ale už tam asi nakupovat nebudu...
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že jste měli s nákupem problém. Vaše spokojenost je pro nás důležitá a budeme se snažit, aby se podobné situace neopakovaly. Děkujeme za pochopení.
Doporučuji nákup.
Vážený zákazníku,
Děkujeme Vám za vyzdvižení ceny, rychlosti a našeho personálu. Velmi si vážíme Vašeho doporučení a těšíme se na Váš další nákup.
S pozdravem,
Mobilonline tým
Vážený zákazníku,
Děkujeme Vám za Vaše hodnocení a pochvalu za rychlost dodání. Jsme rádi, že jste byli spokojeni.
S pozdravem,
tým Mobilonline
Obchod splnil mé očekávání rozhodně doporučuji
Děkujeme za váš pozitivní komentář! Jsme rádi, že jsme splnili Vaše očekávání. Těšíme se na další spolupráci. Ještě lepší den!
Objednávka byla zpracována rychle a v pořádku, děkuji
Vážený zákazníku,
děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Jsme rádi, že Vás stav hodinek příjemně překvapil a že jste s nákupem spokojen.
S pozdravem,
tým Mobilonline
Doručení kurýrem GLS do 2 dnů
Takže vážený e-shop mobil online.sk
Tímto obchodem vyřízení objednávky
Na dobírku pouze do 2dnů prostřednictvím kurýra GLS
Na adrese máte umna velké plus i u ostatních lidí vím, že máte velké plus
Děkuji za pochopení
Krabice byly otevřeny pro nic za nic a žádný popis o ochranném skle
Dobrý den!
Děkujeme za vaši zprávu. Slibujeme, že se tímto problémem budeme zabývat a vyřešíme jej k vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení.
Přidala bych telefonní kontakt na všechny pobočky a možnost volat i o víkendu.
Zobrazit originál
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska