Profil publiczny
Top4Mobile.ro
Komutery i elektronika
4.4
787 recenzji
Informacja
Magazin online cu telefoane mobile și accesorii de marcă. Cele mai bune prețuri și cea mai largă gamă de accesorii pentru telefoane de marcă.
Kontakt
Shield-Sk s.r.o.
H. Meličkovej 12
84105 Bratislava
Slovakia
Sprawdzona recenzja
787 recenzji
Opinie
Filtr
Oryginalne produkty. Bardzo dobre opakowanie. Produkty wysłane szybko. Bardzo dobre ceny (np. oryginalne etui Apple za 60 RON). Polecam.
Promise.Quality.
produkty oryginalne, ale dostawa uciążliwa (dopiero po tygodniu produkt opuścił sklep), skomplikowana procedura zwrotu, nie można zadzwonić do kuriera z formularza zwrotu, miałem problemy z produktem i kurier zgubił moją przesyłkę.
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za niedogodności, których doświadczyłeś. Chętnie pomożemy w rozwiązaniu tej sytuacji. Prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem obsługi klienta, a z przyjemnością udzielimy dalszych informacji na temat zakupu i możliwości zwrotu. Dziękujemy za cierpliwość.
Kabel bardzo dobrze się prezentuje, trochę sztywny, metalowe końcówki i plusem jest to, że ma też taką "opaskę", za pomocą której można zabezpieczyć kabel. Polecam!
Nie mogę ocenić, ponieważ moje zamówienie nie zostało wysłane.
"Zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, więc nie mogę wystawić oceny".
Profesjonalny
Bardzo źle... po kilku dniach dostaję wiadomość, że nie mają zamówionego produktu....maxim 1 gwiazdka
Przepraszamy za niedogodności, ale produkt jest obecnie niedostępny. Zwrócimy pieniądze i chętnie pomożemy wybrać inny produkt. Dziękujemy za zrozumienie.
Najlepszy
Zamówienie zostało dostarczone szybko, a pokrowiec wydaje się być wykonany z wysokiej jakości silikonu i wygląda świetnie.
Produkt został dostarczony w uszkodzonym pudełku, uszkodzonym, rozpieczętowanym i noszącym ślady użytkowania, nie nowym
Produkt został dostarczony w uszkodzonym, podartym i obszernym pudełku, a także wykazywał ślady użytkowania, nie jest nowy.
Otrzymałem już prośbę o informację zwrotną, ale przesyłka jest gdzieś w magazynie centralnym od kilku dni ...
Dziękujemy za wiadomość. Dołożymy wszelkich starań, aby zrealizować zamówienie tak szybko, jak to możliwe. Dziękujemy za cierpliwość.
Szybka dostawa!
Oryginalne i wysokiej jakości towary.
Zamówiłem, zapłaciłem, czekałem 1 tydzień, aby otrzymać informację, że nie ma go w magazynie
Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za zamówienie. Niestety nie byliśmy w stanie zabezpieczyć żądanego produktu i dlatego nie możemy zrealizować dostawy. Możesz wybrać inny produkt lub anulować zamówienie. Dziękujemy za zrozumienie.
Zamówienie jeszcze nie dotarło, przekroczony został maksymalny czas dostawy wynoszący 3 dni.
Comanda jeszcze nie dotarła, ale czas dostawy nie osiągnął limitu 3 dni.
Zamówiłem kilka komponentów elektrycznych. Zostały one dostarczone na czas. Wszystko odpowiada opisowi produktu
Dzięki
Zamówienie złożone w weekend, spodziewana dostawa środa-czwartek, jest wtorek, a zamówienie nie dotarło. Już 8 dni roboczych od złożenia zamówienia. Przykro mi, nie będę ponownie zamawiać z tej strony.
Przepraszamy za opóźnienie w realizacji zamówienia. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, a z przyjemnością pomożemy. Dziękujemy za zrozumienie.
Dobry, wysokiej jakości produkt, dedykowany urządzeniu, dla którego Mototola G85 została stworzona
Nie polecam produktu, nie zakrywa w pełni ekranu, dla rozmiaru 44mm Galaxy Watch 7 rozmiar szklanej osłony odpowiada zegarkowi 42mm. Zakrywa tekst na krawędziach i zaczepia się o ubranie. Użyłem dwóch folii założonych prawidłowo i odkleiły się w ciągu pierwszej godziny.
Przepraszamy za problemy z naszymi produktami. Dołożymy wszelkich starań, aby nad tym popracować i poprawić sytuację. Dziękujemy za opinię.
Zróżnicowana oferta, proces płatności i dostawy przebiegł sprawnie, otrzymałem produkty i doceniam powagę i profesjonalizm sklepu
jest idealny, właśnie tego potrzebowałem!
Dziękuję Top4Mobile
Dziękujemy za opinię. Czy mógłbyś wyjaśnić, z czego jesteś niezadowolony, abyśmy mogli rozwiązać tę sytuację? Dziękujemy za zrozumienie.
Dziękuję bardzo!
- produkty ok, ale transport przez Packeta nie bardzo, dotarły trochę uszkodzone
- zwrot był trudny i opłacony osobiście, teraz czekam na pieniądze za jeden ze zwróconych produktów.
Zapłaciłem za transport do punktu dostawy i chociaż otrzymałem wiadomość, że przesyłka dotarła i można ją odebrać, paczki nie znaleziono. Zmarnowana podróż i strata czasu w korkach. Zrezygnowałem
Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za informacje. Jeśli chcesz, możemy spróbować zlokalizować zagubioną paczkę lub wysłać paczkę zastępczą. Daj nam znać, jak możemy Ci pomóc.
Pokaż oryginał
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska