Profil publiczny
Top4Mobile.hu
Komutery i elektronika
4.5
833 recenzji
Informacja
Internetes bolt mobiltelefonokkal és márkás tartozékkal. Mobiltelefon tartozék legnagyobb ajánlata és legjobb árért.
Kontakt
Shield-Sk s.r.o.
H. Meličkovej 12
84105 Bratislava
Slovakia
Sprawdzona recenzja
833 recenzji
Opinie
Filtr
CO JEST OK!
Jestem zadowolony, szybka dostawa, mogę polecić każdemu
Klapka zamykająca etui na telefon jest nieco luźna, ale poza tym jest dobrej jakości i użyteczna
Dostawa jest bardzo długa, niezgodna z tym, co jest napisane w zamówieniu.
Ceny są wysokie, kiedy dają kupon rabatowy 20%, kosztuje to więcej niż w innych sklepach internetowych.
Z drugiej strony jest duży wybór, produkty są naprawdę oryginalne i zwracają uwagę na staranne opakowanie.
Dziękujemy za szczerą opinię! Przykro nam, że czas dostawy i nasze ceny nie spełniły Pana/Pani oczekiwań. Pracujemy nad zapewnieniem dokładniejszych informacji i bardziej konkurencyjnych ofert. Cieszymy się, że był(a) Pan/Pani zadowolony(-a) z naszego asortymentu, oryginalnych produktów i opakowania.
Wszystko było w porządku.
Tylko tutaj znalazłem etui i folię na telefon.
Rzetelny sklep z szerokim wyborem.
Negatywny.
Złożyłem zamówienie dwa tygodnie temu, ale paczka nie została jeszcze wysłana. Wysłali mi tylko fakturę.
Szczerze przepraszamy za opóźnienie i rozumiemy Państwa frustrację. Prosimy o kontakt z numerem zamówienia, abyśmy mogli natychmiast sprawdzić jego status i przekazać aktualne informacje.
To niesamowite, nie miałem nadziei na otrzymanie odkurzacza samochodowego, który zamówiłem przed świętami Bożego Narodzenia, a oto został dostarczony w ciągu dwóch dni od zamówienia. Dziękuję, to była wielka przyjemność dla odbiorcy.
Opóźniona dostawa
Przepraszamy za opóźnioną dostawę i za powstałe niedogodności. Pracujemy nad tym, aby w przyszłości zapewniać terminowe dostawy.
Bardzo profesjonalne materiały, śrubokręt T-REX2 jest idealny, a nie skopiowane chińskie śmieci, które po jednym przekręceniu zrywają mały pączek!!!!
Doskonale! Szybko i dokładnie! Dzięki! Doskonale! Szybko i dokładnie! Dziękujemy!
Duży wybór, rozsądne ceny, szybka dostawa.
Wszystko jest w porządku!
Szybko i niezawodnie!
Wszystko było w porządku. Cena była rozsądna, a dostawa szybka.
Wszystko było w porządku.
Nieco dłuższa dostawa (ponieważ towar pochodzi ze Słowacji), ale wszystko było w porządku.
Unikaj tego sklepu, sprzedaje niekompatybilne przedmioty bez zwrotu pieniędzy.
Przykro nam słyszeć o Twoich doświadczeniach. Skontaktuj się z nami, podając szczegóły zamówienia, abyśmy mogli przeanalizować problem z kompatybilnością i postarać się go rozwiązać.
Sklep zachowuje się nieprofesjonalnie, sprzedaje niekompatybilne przedmioty bez zwrotu pieniędzy. Unikaj go
Przykro nam z powodu Twoich doświadczeń. Poważnie traktujemy kwestie dotyczące kompatybilności i chcielibyśmy przeanalizować Twoje zamówienie, aby pomóc w rozwiązaniu problemu. Skontaktuj się z nami, podając szczegóły zamówienia, abyśmy mogli Ci pomóc.
Wszystko było w porządku od zamówienia do dostawy towaru. Mogę polecić Top4Mobile.
Szybka, dokładna i niezawodna
Paczka dotarła 4 dni po obiecanym terminie. Specjalnie wybraliśmy ten sklep, ponieważ obiecali dostawę. Chcieliśmy dać prezent urodzinowy, więc opóźnienie było bardzo niewygodne.
Przykro nam, że przesyłka dotarła z opóźnieniem i spowodowała niedogodności podczas wręczania prezentu. Rozumiemy Państwa rozczarowanie, szczególnie w związku z obiecanym terminem dostawy. Przepraszamy i dołożymy wszelkich starań, aby w przyszłości uniknąć podobnych sytuacji.
Reklamowany termin dostawy nie został dotrzymany na czas. Dostawa zajęła 7 dni zamiast oczekiwanych 3 dni. Liczba pozycji wyświetlanych podczas składania zamówienia nie zgadzała się, ponieważ strona nie została poprawnie zaktualizowana.
Przepraszamy za opóźnioną dostawę i niedokładne informacje o dostępności produktu. Pracujemy nad tym, aby dane dotyczące zapasów i terminy dostawy były dokładniejsze. Dziękujemy za opinię i cierpliwość.
Chociaż na stronie widniała informacja, że przesyłka dotarła w środę-czwartek, to przynajmniej była dobrze zapakowana.
Dziękujemy za opinię i wsparcie! Doceniamy, że korzystasz z naszych usług, i mamy nadzieję, że wkrótce znów będziemy mogli Ci służyć.
Data dostawy została zmieniona dwukrotnie, wynosiła 10 dni zamiast 4 dni.
Usługa Packeta jest zaawansowana technologicznie, ale bardzo skomplikowana, w tym pobieranie, instalowanie aplikacji i wiele uprawnień do włączenia.
Przepraszamy za opóźnienia w dostawie i niedogodności związane z procesem Packeta. Rozumiemy Państwa frustrację i doceniamy przekazaną opinię — wykorzystamy ją, aby poprawić komunikację dotyczącą wysyłki oraz jakość dostawy.
Ponieważ zakupiony produkt nie dotarł do dnia dzisiejszego, sklep jest bezwartościowy.
Może wystąpić opóźnienie, ale kupującemu należy się powiadomienie.
Przepraszamy za opóźnienie i brak terminowej informacji. Prosimy o podanie numeru zamówienia naszemu działowi obsługi klienta, abyśmy mogli jak najszybciej sprawdzić status dostawy i znaleźć rozwiązanie.
Zakupy w sklepie internetowym, płacenie za zakupione przedmioty jest bezproblemowe, wręcz profesjonalne! Przesyłkę udało mi się otrzymać w obiecanym terminie w dniu zakupu. Dostawa paczki również profesjonalna! Czas dostawy mógłby zostać skrócony o dwa lub trzy dni. Śledzenie mogłoby być bardziej szczegółowe i aktualne. Chłód przychodzi na ciebie, że przez pięć dni ani data, ani godzina się nie zmieniają, a potem piątego dnia paczka dociera. Wszystko od zakupu do przybycia paczki jest w porządku, pięć gwiazdek!
Ta firma zaoferowała produkt bardzo wysokiej jakości w najlepszej cenie. Komunikacja była dobra, produkt był dobry.
Negatywne jest to, że złożyłem zamówienie 21 listopada, a produkt otrzymałem 04 grudnia.
Pokaż oryginał
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska