Profil publiczny
Top4Mobile.cz
Komutery i elektronika
4.4
968 recenzji
Kontakt
Shield-Sk s.r.o.
H. Meličkovej 12
84105 Bratislava
Slovakia
Sprawdzona recenzja
968 recenzji
Opinie
Filtr
Minimalny kontakt i dłuższy czas dostawy, poza tym ok!
Dziękujemy za Państwa opinię. Przykro nam z powodu dłuższego czasu dostawy i niewystarczającej komunikacji — będziemy nad tym pracować. Cieszymy się, że poza tym wszystko było w porządku.
Jestem zadowolony z produktu. Szybka dostawa
Etui miało być na MacBooka Air 13", ale niestety jest znacznie większe i MacBook by w nim latał.
Przykro nam, że etui nie spełniło Państwa oczekiwań. Możliwe, że doszło do pomyłki w rozmiarze lub modelu – chętnie pomożemy w wymianie na odpowiednie etui do MacBooka Air 13". Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta i podanie numeru zamówienia.
Polecam
Towar nie dotarł, jakoś podali adres dostawy GLS-Group i to wszystko. Przez Zásilkovnę nic nie przyszło i nie dali żadnej wiadomości. Smutne.
Przykro nam, że przesyłka nie została doręczona i że nie otrzymali Państwo żadnych informacji. Prosimy o kontakt z numerem zamówienia, abyśmy mogli sprawdzić doręczenie w GLS i jak najszybciej rozwiązać tę sytuację.
Zakup przebiegł bez problemów
Obudowa została dostarczona stosunkowo szybko. Niemniej jednak etui na telefon dotarło porysowane. Wyglądało, jakby było już używane.
Dostawa w porządku, jednak dostarczono zupełnie inny towar
Przykro nam, że otrzymali Państwo inny towar niż zamówiony. Prosimy o jak najszybszy kontakt z numerem zamówienia i zdjęciem dostarczonego towaru – chętnie szybko rozwiążemy tę sytuację, wymieniając produkt lub zwracając pieniądze.
Przyszło dokładnie to, co zamówiłem.
Towar, który mieli tylko tutaj i jeszcze w jednym sklepie. Z mojej strony pełne zadowolenie.
Moje pierwsze zamówienie u Państwa i wszystko przebiegło bez problemów.
Super szybkość
Wszystko w porządku, szybka obsługa
Sklep miał towar na stanie, ale ciągle przesuwał termin wysyłki: z wtorku na środę, ze środy na czwartek, a w czwartek pani lub dziewczyna obiecywała mi, że na pewno wyślą go w czwartek. Ostatecznie wysłali go w piątek, w późniejszych godzinach, więc komunikacja pozostawia wiele do życzenia, ale towar dotarł w porządku, zatem przynajmniej za to należą się jakieś punkty na plus.
Przepraszamy za opóźnienie i niejasną komunikację dotyczącą wysyłki zamówienia. Traktujemy Państwa uwagę poważnie i dołożymy wszelkich starań, aby się poprawić. Cieszymy się, że towar ostatecznie dotarł w dobrym stanie.
Wszystko absolutnie w porządku. Produkt jest dokładnie zgodny z opisem. Szybka dostawa. Po prostu rewelacja.
Przykro nam z powodu opóźnienia w realizacji zamówienia oraz braku instrukcji w języku czeskim. Rozumiemy Państwa niezadowolenie i sprawdzimy tę sytuację. Chętnie prześlemy Państwu instrukcję w języku czeskim w formie elektronicznej — prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, podając numer zamówienia.
Sklep się nie komunikuje, a do tej pory niczego nie otrzymałem😖
Towar został dostarczony szybko.
Jakość jest jednak fatalna, to kompletna strata pieniędzy. Zdecydowanie nikomu tego nie polecam!!
Przykro nam, że nie jest Pani zadowolona z jakości produktu. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta — chętnie rozwiążemy tę sytuację.
Towar nie został wysłany
Przepraszamy za opóźnienie w wysyłce zamówienia. Prosimy o kontakt z podaniem numeru zamówienia, abyśmy mogli jak najszybciej zbadać i rozwiązać tę sytuację.
Od 14 dni czekam na towar
Przepraszamy za długi czas oczekiwania. Prosimy o kontakt z numerem zamówienia, abyśmy mogli jak najszybciej sprawdzić przesyłkę.
Brak odpowiedzi na e-maile – towar został zamówiony 1 lipca, miał zostać dostarczony najpóźniej 10 lipca, a dotarł 13 lipca
Przepraszamy za opóźnienie w dostawie oraz niewystarczającą komunikację. Poważnie traktujemy Państwa opinię i pracujemy nad poprawą obsługi klienta.
Wszystko w porządku, szybka dostawa, korzystna cena produktu.
Szybka wysyłka, wszystko na najwyższym poziomie
Kabel bardzo wysokiej jakości w bardzo niskiej cenie.
Szybka dostawa, a otrzymałem dokładnie to, co zamówiłem
bardzo szybka i bezproblemowa dostawa zamówionego towaru
Jestem rozczarowany, zabezpieczenie jest niewielkie, soczewki nie są całkowicie osłonięte
Świetnie, wszystko w porządku
Pokaż oryginał
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska