Profil publiczny
Top4Mobile.gr
Komutery i elektronika
4.4
451 recenzji
Informacja
Ηλεκτρονικό κατάστημα με κινητά τηλέφωνα και επώνυμα αξεσουάρ. Οι καλύτερες τιμές και η μεγαλύτερη γκάμα επώνυμων αξεσουάρ κινητών.
Kontakt
Shield-Sk s.r.o.
H. Meličkovej 12
84105 Bratislava
Slovakia
Sprawdzona recenzja
451 recenzji
Opinie
Filtr
Szybka obsługa i wysyłka
Zarówno jakość wykonania, jak i czas dostawy zrobiły na mnie wrażenie!
Opóźniona dostawa
"Przepraszam za opóźnienie".
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia. Jak możemy pomóc w rozwiązaniu tych problemów?
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony z zamówienia. Jak możemy pomóc?
Wszystko poszło bardzo dobrze - bardzo szybka dostawa..!!!!!
JEŚLI MAM ZŁE DOŚWIADCZENIA Z ZAMAWIANIEM PRZEZ INTERNET NA BUŁGARSKIEJ STRONIE! RECENZOWANA STRONA JEST POPRAWNA! CO ZAMÓWIŁEM, TO WŁAŚNIE PRZYSZŁO! DOBRZE DLA NICH!
Jesteście niewiarygodni, ponieważ chociaż twierdzicie, że macie wszystkie dostępne produkty, nie mieliście nic dostępnego!
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za rozczarowanie. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty były dostępne, jednak w niektórych przypadkach braki magazynowe lub inne nieprzewidziane okoliczności mogą mieć wpływ na dostępność produktów. Dołożymy wszelkich starań, aby poprawić naszą komunikację i zapewnić dokładniejsze informacje o dostępności produktów. Dziękujemy za cierpliwość.
Natychmiastowa obsługa!!! Zamówienie 26-1-24. Zdecydowanie wolę cię ponownie!!!!
Doskonale!
Bardzo powolna dostawa
Przepraszamy za niedogodne opóźnienie w dostawie. Jesteśmy świadomi tego problemu i ciężko pracujemy, aby jak najszybciej znaleźć rozwiązanie. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.
Mam 10 dni rozciągania sutków i wciąż jestem
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za niezadowalające doświadczenia związane z zamówieniem. Chcielibyśmy pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Skontaktuj się z nami, podając więcej informacji na temat swojego niezadowolenia, abyśmy mogli znaleźć sposób, aby Ci pomóc. Twoja satysfakcja jest dla nas bardzo ważna.
Dostawa zamówienia zajęła około 10 dni, poza tym wszystko w porządku
Dobry wieczór, przepraszam, ale moje zamówienie przyszło całkowicie nieprawidłowe. Trzeba było bardziej uważać.
Przykro mi słyszeć, że zamówienie dotarło całkowicie nieprawidłowe. W przyszłości będziemy o wiele bardziej ostrożni. Prosimy o wybaczenie.
Odbiór 2 dni przed ustaloną datą.
Produkt niedostępny na rynku greckim
Szybka wysyłka ze szczegółami dotyczącymi lokalizacji paczki.
Doskonała i szybka komunikacja.
Bardzo dobrze zadbana paczka.
Wolę to w przyszłości i polecam do zakupów.
Minęło 20 dni, zanim otrzymałem zamówienie! Powiedzieli, że jest dostępny, dokonujesz płatności kartą i siedzisz i czekasz! Nie do przyjęcia!
Witam, przepraszamy za nieporozumienie. W zamówieniu był produkt, który był na zamówienie, więc spodziewaliśmy się dostawy, która niestety została opóźniona. Mamy nadzieję, że podobny problem już się nie powtórzy.
Kupiłem telefon komórkowy i zamówiłem 2 smoczki, aby go chronić. Już je opłaciłem... Minęło 15 dni od zamówienia i nadal czekam... Powiedział, że zostaną wysłane 18/12 i nic, żadnego głosu ani słuchu. Ponieważ nie miałem aktualizacji, wysłałem do nich e-mail, a następnie powiedzieli mi, że w końcu będzie opóźniony i jeśli chcę anulować. W końcu widzę, że jest napisane, że zostanie wysłany 28/12 i otrzymam go w nowym roku ... Cokolwiek firma NATYCHMIAST i nie zamierzam zamawiać ponownie. Wciąż zamawiam online i w każdym innym sklepie już bym otrzymał lub otrzymałbym oficjalne i zatwierdzone powiadomienie....
Szczerze przepraszamy za opóźnienie i niewystarczające informacje. W pełni rozumiemy Państwa rozczarowanie i przepraszamy za niedogodności. Poważnie weźmiemy pod uwagę Państwa opinię, aby poprawić naszą komunikację i obsługę.
Doskonały
Złożyłem zamówienie w listopadzie i nigdy nie dotarło i nie ma numeru telefonu kontaktowego, aby skontaktować się z nimi bezpośrednio Zdecydowanie nigdy więcej nie zamówię z tej strony
Bardzo przepraszamy za niedogodności i opóźnienie w realizacji Państwa zamówienia. Prosimy o skontaktowanie się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub wiadomości, podając numer zamówienia, abyśmy mogli niezwłocznie zbadać sprawę i udzielić Państwu pomocy.
Nie do przyjęcia, wysłali mi połowę tego, co chciałem i nie zwrócili mi pieniędzy.
Przykro nam z powodu Twoich doświadczeń. Skontaktuj się z nami bezpośrednio, podając szczegóły zamówienia, abyśmy mogli przeanalizować problem i ustalić odpowiednie rozwiązanie lub zwrot pieniędzy.
DŁUGIE OPÓŹNIENIE...
Bardzo przepraszamy za opóźnienie i niedogodności. Chcielibyśmy zbadać, co się stało, i poprawić jakość naszych usług.
Miałem otrzymać od 28/11 do 1/12 dzisiaj jest 4/12 i jeszcze go nie otrzymałem. Śledzenie nie działa ani nie pokazuje przesyłki w speedex
Bardzo przepraszamy za opóźnienie i niedogodności. Prosimy o skontaktowanie się z nami i podanie numeru zamówienia, abyśmy mogli niezwłocznie sprawdzić przesyłkę w firmie Speedex i przekazać Państwu informacje.
Pokaż oryginał
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska