Profil publiczny
Mobixo.cz
Telekomunikacja
4.4
643 recenzji
Informacja
Prémiové mobilní příslušenství, chytré hodinky a sluchátka. Moderní elektronika a kvalita pečlivě vybraná pro vás.
Kontakt
Shield-Sk s.r.o.
H. Meličkovej 12
84105 Bratislava
Slovakia
Sprawdzona recenzja
643 recenzji
Opinie
Filtr
Przesyłka nie została jeszcze przetworzona. Wystawa czeka na zeskanowanie przez przewoźnika od 18.12.23 12h
Przesyłka nie została jeszcze przetworzona. Czeka na zeskanowanie przez przewoźnika od 18.12.23 o godz. 12.00.
Reklamowany towar "w magazynie" nie dotarł, po terminie dostawy otrzymałem informację "Niestety nie znaleźliśmy zamówionego towaru w magazynie i nie ma możliwości ponownego zamówienia" i zamówienie zostało anulowane przez sprzedawcę. To może się zdarzyć, ale w takim przypadku oczekuję proaktywnej komunikacji ze strony sprzedawcy. W mailu o anulowaniu zamówienia było napisane "W ramach przeprosin wysyłamy kupon rabatowy 25%,Cr43Ejx---". Kupon ten przy próbie zamówienia zgłosił "Przepraszamy, ale ten kupon jest już nieważny". Poprosiłem o pomoc, kupon zaczął działać, jednak wspomniane 25% stworzyło zniżkę 9CZK na przedmioty o wartości 1800CZK. Poprosiłem o pomoc i otrzymałem odpowiedź "kupon jest ważny na akcesoria, a nie na dział elektroniki. Dlatego kupon nie mógł zostać zastosowany", co nie zostało wspomniane w kuponie. Nie tak osobiście wyobrażam sobie poważne podejście e-sklepu i gdybym nie przejmował się statusem zamówienia, to i tak zostałoby ono opłacone, a towaru nigdzie by nie było.
Witam,
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za nieporozumienie dotyczące kuponu rabatowego. Powinniśmy byli poinformować, że kupon jest ważny na określoną gamę towarów. Jeśli jest coś jeszcze, w czym możemy pomóc, prosimy o kontakt.
Z poważaniem,
Zespół Obsługi Klienta
Doskonały biznes. Świetny wybór i cena, szybka dostawa
Szybka obsługa. Super
Szybka dostawa.
Martwiłem się, ponieważ nie znam strony internetowej, ale dla mnie wszystko jest w porządku. Dziękuję
WYSŁALI MI INNY TOWAR NIŻ ZAMÓWIŁEM. ZŁOŻĘ REKLAMACJĘ. NIE ROZUMIEM TEGO W DZISIEJSZYCH CZASACH. NIE POLECAM SKLEPU
PRZYSŁALI MI INNY TOWAR NIŻ ZAMAWIAŁEM. BĘDĘ REKLAMOWAĆ. NIE ROZUMIEM TYCH CZASÓW. NIE POLECAM SKLEPU
Szanowny Kliencie, przepraszamy za błąd i niekompletną dostawę zamówionego towaru. Natychmiast postaramy się rozwiązać tę sytuację i wysłać Państwu właściwe produkty. Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.
Towar dotarł bezpiecznie. Dobra cena. Słowacki sklep z możliwością dostawy wysyłkowej. Dłuższy czas dostawy, w moim przypadku 1 tydzień.
Wszystko w porządku. Dobór komunikacja dostawa wszystko w 100%.
Polecam
Super, szybka dostawa
Zamówiłem w poniedziałek i odebrałem we wtorek
Szybka dostawa. Duża satysfakcja.
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony z zamówienia. Jak możemy pomóc?
Przykro nam, że nie jesteś zadowolony. Jak możemy Ci pomóc?
Czekam już naprawdę długo na dostawę mojego zamówienia. Do tej pory otrzymałem tylko milion e-maili z informacją, że przesyłka ciągle się opóźnia.
Przykro mi, że masz takie problemy z dostarczeniem zamówienia. Chcielibyśmy poinformować Cię o statusie Twojej przesyłki, ale niestety nie mamy aktualnych informacji. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej dostarczyć zamówienie. Dziękujemy za cierpliwość.
Doskonała komunikacja i dostawa.
Niestety, towary, które były w ofercie, nie były w magazynie... A data ich magazynowania nie była znana....
Witam. Po prostu zdarza się sklepom, że towaru nie ma na stanie, dlatego istnieje instytucja inwentaryzacji
Wszystko poszło dobrze.
Towar dotarł dłużej, ale poza tym satysfakcja
Dziękujemy za zadowolenie z produktu. Staramy się dostarczać kolejne zamówienia szybciej. Dziękujemy za zrozumienie.
Wszystko w porządku.
Towar nie został do mnie dostarczony. Wciąż czekam na...
Towar w dobrej cenie, stosunkowo szybka realizacja zamówienia, dobra komunikacja. Nie ma na co narzekać i mogę tylko polecić e-sklep.
Szybki zakup w dobrej cenie. Telefon sprawny po wyjęciu z pudełka. Zadowolenie :)
Szybkie przetwarzanie i dostawa
Drugi tydzień bez dostawy
Przepraszamy za wszelkie niedogodności, ale niestety nie zapewniamy dostaw w tym tygodniu. Dziękujemy za zrozumienie.
to słowacki sklep, więc przyszło szybko, w piątek zamówiłem, we wtorek dotarło, klawiatura wygląda jak na zdjęciu, więc dla mnie w porządku
A+++
Pokaż oryginał
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska