Heureka.sk
Satisfaction with both purchase and delivery
Dear customer,
Thank you for your review and kind words. We are pleased that you are satisfied with your purchase and delivery.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Agile fast delivery
Dear customer,
Thank you for your recommendation and for praising our fast delivery. We are pleased that you are satisfied with our services.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your positive review. We are pleased that you appreciate our competitive prices. We look forward to welcoming you again on your next purchase.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
I don't have anything like that
Dear customer,
Thank you for your review and feedback. We are pleased that your goods arrived safely and within a reasonable time. We hope you will continue to be satisfied with your purchase.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
excellent price and quality
Dear customer,
Thank you for your lovely review. We are delighted that you are satisfied with the price and quality of our products. Your satisfaction is the best reward for us.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
All wrong...I was ordering a silicone cover for my phone, I received a plastic, completely different packaging than the one in the photo.It happened to me for the second time, that they sent me from this store a complete product, the quality is terrible.They do not respond to the complaint.
We apologize for the problems you experienced with the goods you ordered. Please contact us regarding your complaint and we will resolve the situation. Thank you.
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your recommendation and positive review. We are pleased that the goods arrived safely and that you are satisfied with our services.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your review and recommendation. We are pleased that you are satisfied with the price and with our shop.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your positive review. We are delighted that you are satisfied with both the delivery speed and the products. We will be pleased to welcome you again in the future.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
I had to wait a bit for it to be stocked from the external warehouse, but otherwise everything is in maximum order :)
Dear customer,
Thank you for your review and for your understanding while waiting for the goods to be restocked. We are pleased that you were satisfied with your purchase and that everything went smoothly.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your wonderful review! We are delighted that you are satisfied with the fast delivery, product selection and great prices. We look forward to welcoming you again.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your excellent review and for taking the time to share your experience. We are delighted that you were satisfied with everything – from the price to the product itself.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Super
Dear customer,
Thank you for your lovely review. We are pleased that you are satisfied with both the fast delivery and the condition of the product. Your satisfaction is a great pleasure to us.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your review. We are pleased that you are satisfied with both the delivery speed and the price. Your satisfaction is the best reward for us.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your review. We are pleased that you are satisfied with the delivery speed and that everything went smoothly. We look forward to your next purchase.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
I am satisfied with the purchase in this store
Dear customer,
Thank you for your kind review. We are pleased that you found products with us that are unavailable elsewhere, and that you are satisfied with our prices and your overall shopping experience. We look forward to welcoming you again.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your review and kind words. We are pleased that you are satisfied with our selection of cases and our prices. We will be delighted to welcome you again in the future.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
The goods were delivered to me undamaged , but the envelope was unsealed and the box with the mobile was open.
Sorry for the inconvenience. Thank you for letting us know. We will assess the situation and take the necessary steps. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us. Thank you for your understanding.
Heureka.sk
Delivery to the store, and I had the opportunity to try and decide whether I wanted it or not. Payment only on receipt without handling and other stupid fees. Satisfaction.
Dear customer,
Thank you for your kind and sincere review. We are pleased that you appreciate the opportunity to try the goods, as well as the fair purchasing conditions without unnecessary fees. We are delighted with your satisfaction.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Speed and quality
Dear customer,
Thank you for your review. We are pleased that you are satisfied with both the speed and quality of our services.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
I was delivered a damaged - bulging mobile phone, even though I ordered class A
Sorry about the delivery problem. Please send us photos of the damaged goods and we will try to resolve the situation as soon as possible. Thank you in advance for your understanding.
Heureka.sk
No problems, the goods were added to me within a few days, packed, undamaged, order processing in order.
Dear customer,
Thank you for your positive review. We are pleased that everything went smoothly and that you were satisfied with your order.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Wide selection, good quality, reasonable price. Nice and friendly service when picking up the order.
Dear customer,
Thank you for your review and kind words. We are delighted that you appreciate our selection, quality and staff’s approach. We look forward to your next purchase.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your lovely and sincere review. We greatly appreciate your satisfaction and are delighted that the phone met your expectations and also made a wonderful gift. We are pleased that you support device recycling – that is exactly what we aim to achieve.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
well able
Dear customer,
Thank you for your recommendation and positive review. We are pleased that you are satisfied with the delivery and our services.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your positive review. We are glad that you are satisfied with the fast delivery and the careful packaging of the goods.
Regards,
Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your review and recommendation. We are pleased that you were satisfied with the speed of delivery and the price.
Regards,
Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your recommendation and great review. We are glad that you appreciate the opportunity to see the mobile in person before taking your order.
Regards,
Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your lovely review. We greatly appreciate that you value the quality of our products, our communication and our favourable prices.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your recommendation and excellent rating. We are pleased that you are satisfied with the delivery speed and the accurate product information.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your recommendation and for the excellent review. We are pleased that you were satisfied with both the delivery speed and the price.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
I was buying a Samsung galaxy S25 ultra 1TB. When ordering it was written that when I buy this device I will receive 10000 credits worth 100€ which can be used for further purchase, but I have not received any credits it's been a week since purchase. I wanted to use these credits to buy accessories for the phone cover, protective glass etc. And since carrying a mobile phone without a cover and protective glass is not an option so I had to order it from another site. Had I known right away I would have bought it from another site where the cell phone was cheaper.
Hello, sorry for the misunderstanding. Your 10,000 credits worth €100 should be automatically allocated to your account within the next few days. Thank you for your patience. If you have any further questions, please do not hesitate to write to us. Sincerely, Customer Support Team.
Heureka.sk
We apologize for your unsatisfactory experience. How can we arrange your order?
Heureka.sk
Okay. Calm.
Dear customer,
Thank you for your review and for expressing your satisfaction. We are pleased that everything went according to your expectations.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Great choice and helpfulness.
Dear customer,
Thank you for your recommendation and kind words. We are pleased that you appreciate our wide selection and helpful approach.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
They will sell you a piece of equipment that has been on display in the shop without telling you. The mobile phone showed signs of use. After claiming and handing the mobile over to the courier they stopped communicating by email (not responding for 12 days). At the same time they repeatedly did not pick up my number. I do not recommend the store.
We apologize for the problems you have encountered. Will try to resolve this as soon as possible. Thank you for your understanding.
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your recommendation and excellent rating. We are pleased that you were happy with the fast delivery. We look forward to your next visit.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your wonderful review. We are pleased that you are satisfied with our service and the option to purchase accessories directly in the shop.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
I have bought several used category A phones in the store over the years. And everything has always been fine. The staff in the shop super. They show the phone bought in the shop, you can see it before you take it over. Possibility to return within 14 days even used phone + 1 year warranty. Last time I bought iphone category A - 100% battery and about 15 charging cycles and even all this will show you the seller. No super deal.
If you order a phone and accidentally pay in the store (you can also pay by card), you can no longer pay for the goods in the store (I have a credit card with cashback for paying in stores). For comparison in alza you can pay for the goods in the shop in the order overview at any time even if the goods are already in the box
Dear customer,
Thank you for your very detailed and sincere feedback. We greatly appreciate your recommendation, as well as the fact that you keep coming back to us. We are pleased that you value our brick-and-mortar shops, wide selection, prices and the approach of our colleagues, who are always happy to advise you.
We would also like to thank you for your suggestions regarding the online shop – we consider them valuable proposals for improvement. The option of making an additional card payment for an order that has already been created, or providing more detailed status information when tracking an order, are features that would certainly make shopping more convenient, and we are passing them on to our team.
We are glad that you have had only positive experiences with used phones from Category A, and that you appreciate the option of having the device checked before acceptance, as well as our warranty.
Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you again.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
I was ordering here for the first and last time, unfortunately one is actually ordering blindly, because the product is photographed only as it looks in the packaging. I was buying a protective glass for my phone, which compared to other glasses does not cover the entire screen and is missing literally a few mm, which is too much and you can not cover it even with a cover for the type of phone.
I had an order created that I needed to cancel, so I contacted the eshop but apparently the customer wasn't even worth a reply.
Thank you for your feedback. We regret any misunderstanding with the product and our service. We will try our best to improve our service to better meet your expectations. If you have any further questions or complaints, please feel free to contact us. We sincerely apologize and hope that we can make a better impression on your next orders. Thank you.
Heureka.sk
everything super
Dear customer,
Thank you for your recommendation and excellent review. We are pleased that you are satisfied with the services provided by our shop.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
He was in good condition.
Dear customer,
Thank you for your recommendation and for your feedback. We are pleased that the goods arrived in good condition and you are satisfied with your purchase.
Regards,
Mobilonline team
Heureka.sk
Ok
Dear customer,
Thank you for your feedback. We are pleased that you are satisfied with your purchase.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your kind review. We are very pleased that you are satisfied with our service.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your positive review. We are pleased that you were happy with the fast delivery.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
All of the previous owner's personal information was in the watch.
Okay, I'm sorry. Please leave us your contact details and we will be happy to help you resolve the situation. Thank you.
Heureka.sk
Quality mobile phone case, fast delivery.nothing to complain about
Dear customer,
Thank you for your positive review. We are pleased that you are satisfied with the quality of the goods and the fast delivery.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
We are sorry to hear that you are not satisfied with your order. If you have any concerns or questions, please do not hesitate to contact us. We will do our best to help you and resolve the situation. Thank you for your understanding.
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your recommendation and excellent review. We are pleased that you liked our range, prices and the option to collect your order in store, and that you appreciate our helpful staff.
Kind regards,
The Mobilonline team
Heureka.sk
Dear customer,
Thank you for your recommendation and excellent review. We are pleased that you were happy with the price and free delivery to the store.
Kind regards,
The Mobilonline team