Verified review

Reviews

422 reviews
Filter

Чудесно

Verified review
We are sorry to hear that you are not satisfied with your order. Could you provide us with more information so we can resolve the situation? Thank you.

Shop customer

Verified review
Very expensive and slow delivery Plus that more fee is asked for cash on delivery. I do not recommend and will not order again
Hello, thank you for your feedback.We are sorry to hear that your experience with our service was not positive. We will keep your feedback in mind and strive to improve our service in the future. If you have any further questions or complaints, please do not hesitate to contact us. Thank you in advance for your patience. Sincerely, [Company Name]

Срдно

Verified review
I expected more, the product is small. The wrestling, the bits and the holder for them do not stand for anything!!! Everything is crooked and plays as I put it on the screwdriver. But for this price so much, I hope it lasts 2 years, at least pass the warranty.
"Thank you for your feedback. We will do our best to improve our service. Thank you for your understanding."

Shop customer

Verified review
It is too expensive.
"We're sorry, but the price is the same."

Прекрасно

Verified review
Everything is at a super quality level Better than what I expected to get

Покупка от магазина

Verified review
Quality product, but difficult contact with the store and unclear shipping information. The store's phone was not answering calls and chat on the site was not active through any browser or operating system.

Стъкло за задни камери на Poco X6 Pro

Verified review
The glass isn't made properly for the Poco X6 Pro phone model- the space for the rear cameras has an area that has rounded edges and the glass peels off almost the same second after it's stuck. Doesn't do any work.
We apologize for the issues with using the glass cover on the Poco X6 Pro. We will try to find another solution. Thank you for your understanding.

Shop customer

Verified review
We are sorry to hear that you are not satisfied with your order. Can you give us more information about what you didn't like? Thank you.

Shop customer

Verified review
CANCELLED ORDER
"Sorry, your order has been cancelled."

Супер е

Verified review
I am satisfied with the purchase

Shop customer

Verified review
Hello, I placed an order with your site for a samsung z FOLD 3 mobile phone case, but you sent me the Z FLIP. I don't need it, and the mistake is YOURS. PLEASE TELL ME HOW TO RETURN THIS PRODUCT. THANKS
Please contact us at our customer support and we will be happy to assist you with returning the product. Thank you.

Shop customer

Verified review
Highly recommend.Fast delivery, original products.
Show original
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska