Public profile
Top4Mobile.bg
Computers & electronics
4.3
422 reviews
Informations
Ниски цени и голям избор на калъфи, протектори, зарядни, компютри, и други мобилни аксесоари
Contact
Shield-Sk s.r.o.
H. Meličkovej 12
84105 Bratislava
Slovakia
Verified review
422 reviews
Reviews
Filter
We apologise for the delay and inconvenience. Please contact us with your order number so that we can check its status and assist you as quickly as possible.
Perfect service
The strap colour is incorrect. It says gold, but they sent me silver. I contacted the departments, but they suggest that I return it to a Bulgarian office and have it forwarded from there to them. Naturally, the costs are at my expense. On top of that, I paid an additional fee for hassle-free claims and delivery in the event of an incorrect product. So far, they are unwilling to fulfil any of this. I am very disappointed.
We’re sorry that you received the wrong strap colour and that the handling of your complaint did not meet your expectations. This situation is not acceptable. Please contact us again with your order number so that we can look into your case and find a fair solution without any unnecessary costs on your part.
Fast and reliable communication.
Extremely slow delivery – over 7 days. The case had defects on the back – 3 circles, as if it had been pressed and cut on.
We apologise for the delayed delivery and the condition of the case. This does not meet our standards. Please contact us with your order number so that we can offer a quick solution – a replacement or a refund.
Very fast delivery and excellent quality case.
Good prices and a wide selection of accessories.
I order for the second time and everything was fine.
Thank you for your feedback! We appreciate your support and hope to serve you again soon.
I don't have any shipment
The order came very quickly and everything was fine.
The case fit the phone perfectly.
The product is good, but the delivery was a little late.
I am very satisfied, I will order again.
I am pleased with the site and the purchase. It was well packaged shipment. Distributed the food evenly. However, it went from 84 days to 80 on the same day. I need to keep an eye on the app to make sure it doesn't end up at 0 with 10 days left.
The box was slightly damaged.
Good prices and easy ordering.
The charger works without a problem.
Thank you for your support! We appreciate your business and hope to serve you again soon.
Thank you for your feedback! We appreciate your support and hope to serve you again soon.
Support responded to me pretty quickly.
Almost always the packaging of the products is crumpled and does not have a nice commercial appearance.
The case is super. Fits perfectly and very gentle to the touch. Delivery is not very fast and reliable. I received my shipment opened.
Twice I order the same thing and it doesn't come.
"We apologise for the inconvenience. Please contact our customer support for further assistance."
I received the product in an envelope not in the original packaging and the protective glass was missing! There was no review option? Unfair treatment and I will seek my rights in the longitudinal order.
Thank you for your feedback. We apologise for the inconvenience. What can we do to resolve this issue?
We apologise for your dissatisfaction. We will work to resolve your order to your satisfaction. Thank you for your patience.
Great case !
I waited a long time and my order was rerouted across town
Your order has been forwarded to the other end of town.
I haven't received my order yet !??
I received an original product at a very good price and with fast delivery. Thank you!
Show original
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska