Verified review

Reviews

1034 reviews
Filter
Verified review
Excellent purchase, even faster delivery, and most importantly, the product is authentic. Personal recommendation.
Verified review
Fast delivery.....top-notch mount 💪
Verified review
Almost everything
We’re sorry that your experience was only average. We’d appreciate it if you could tell us what we could improve so that you’ll be more satisfied next time.
Verified review
Satisfied with everything, I will definitely order again 😊

Shop customer

Verified review
I ordered one thing and received something completely different!! Totally wrong!! I asked them to send me what I ordered, but the company FIRST asks me to return it, even though I’m paying the costs... Unprofessional, and I certainly won’t have anything more to do with them!!
We are sorry that the wrong order was sent and for the inconvenience you experienced. This is not the level of service we want to provide. Please contact us with your order number so that we can investigate the matter as soon as possible and find a solution, including the issue of return costs.

Stjepan Šen-Či Marošević

Verified review
Brutally slow delivery.... Purchased on 17/09/2026, delivered on 05/10/2026
We are very sorry for the lengthy delivery time and apologise for the inconvenience. We take your feedback seriously and are working to improve delivery speed.

Shop customer

Verified review
After 12 days, I still haven’t received my order, and I haven’t even received an email saying that the item has been dispatched.
We apologise for the delay and the lack of information about the shipment. Please contact us with your order number so that we can check the status immediately and find the quickest solution.

Shop customer

Verified review
Not delivered, delivered.
We’re sorry that your order wasn’t delivered. Please contact us so that we can investigate the situation as soon as possible and find a solution.

Shop customer

Verified review
The shopping experience was excellent, the price was great, and the product was high quality. However, delivery by Overseas was disgraceful: they arbitrarily claimed that I wasn’t at the address and redirected the parcel to a parcel locker 2 kilometres from my building. So, go ahead and buy, just don’t choose Overseas delivery.
Thank you for your feedback. We’re pleased that you’re satisfied with your purchase, the price and the quality of the product. We’re sorry about your unpleasant experience with delivery via Overseas – we’ll take your comment into account to improve our delivery service.
Verified review
An order placed over 2 weeks ago was never delivered. No one responds to emails, and I still haven’t received a refund. A very poor experience!
We’re sorry you had such a poor experience. The delivery delay and lack of response are unacceptable. Please send us your order number in a private message so we can check the status immediately and resolve the refund as soon as possible.

Shop customer

Verified review
Unacceptable delivery delay, and no apology.
We’re sorry for the unacceptable delay and the lack of an apology. Your experience is not the standard we strive for. Please contact us with your order number so that we can look into the situation and try to put things right.
Verified review
The wrong order was sent; they request a return and provide a non-existent code and a non-existent supplier in Croatia for the return.
We’re sorry about the situation. Sending the wrong order and providing invalid return details are not acceptable. Please contact us via the order message—we’ll investigate the situation and arrange the correct return or exchange free of charge.

Shop customer

Verified review
The wrong phone case arrived; it is too large and does not fit the requested phone model.
We’re sorry that you received the wrong cover. Please contact us with your order number – we’ll be happy to help you exchange it for the correct type or return the item.

Hrvoje V.

Verified review
Everything is great Fast delivery

Snježana

Verified review
They sell handbags with Chinese software that doesn’t work.
We’re sorry about your experience. The software should work properly, so please contact us with your order number – we’ll be happy to investigate the issue and help resolve it or arrange a replacement.
Verified review
Everything works as it should, Spigen equipment at the best prices, and fast delivery.

Marijan Petrovečki

Verified review
From ordering to delivery, the turnaround was exceptionally short, the products were very good (at least those I ordered), the packaging was excellent—everything was great. Thank you!

Shop customer

Verified review
The purchase went smoothly, but delivery is several days late. It takes this long to receive goods purchased from China.

Mario Budman

Verified review
The product was dispatched 7 days late and will not arrive within the expected timeframe.
We’re sorry for the delayed dispatch and the delivery complications. We apologise for the situation and will do everything we can to ensure the parcel arrives as soon as possible. Please contact us with your order number so that we can check its status.

Shop customer

Verified review
They sent the wrong products and do not respond to emails.
We’re sorry that we sent you the wrong products and that you didn’t receive a response to your email. We apologise for the inconvenience – please send us your order number via message so that we can resolve the situation as soon as possible.

Shop customer

Verified review
Thank you for your positive review. We are delighted that you are satisfied and would be pleased to welcome you again.
Verified review
An excellent Wi-Fi device for reading the boiler's temperature and controlling the electric boiler heater.

Shop customer

Verified review
Fast delivery. Everything went smoothly.
Verified review
The delivery has been taking far too long – about ten days – and the product I received, a mobile phone film, is unusable because it won't stick to the phone (according to the instructions), so my purchase was a waste of money.
We are sorry for the delivery delay and the issue with the film. Please contact us with your order number so that we can look into the situation and offer a replacement or a refund.
Show original
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska