Public profile
Top4Mobile.sk
Computers & electronics
4.5
2222 reviews
Informations
Internetový obchod s mobilnými telefónmi a značkovým príslušenstvom. Najlepšie ceny a najširšia ponuka značkového mobilného príslušenstva.
Contact
Shield-Sk s.r.o.
H. Meličkovej 12
84105 Bratislava
Slovakia
Verified review
2222 reviews
Reviews
Filter
The package arrived but one part was missing, namely the front cover. Even the original packaging is not glued and so anyone who could pull out anything, I'm disappointed by such logic and I guess that even the advertising will not help me
We’re sorry that the package arrived incomplete. Please contact us via the complaints form or customer support with your order number and photos of the packaging – we’ll certainly investigate the complaint and resolve the situation as soon as possible.
super
Thank you for your support! We appreciate your business and hope to serve you again soon.
Fast delivery of goods, immediate crediting of money when returned within 14 days. I recommend shopping at Top4Mobile. sk
Good prices and the possibility of free pickup in store
Nice design.
Reasonable price.
Practical
Very fast dispatch and delivery. Sent via packet on the same day of ordering, delivery on the next day.
Maximum satisfaction.
Super, fast delivery, good prices.
Satisfaction. Everything in order, as ordered.
fast, reliable, good price
long delivery
We’re sorry for the longer delivery time. We’re working on improvements so that your next order arrives as soon as possible.
My order has not been delivered even after a week. When you place an order they charge you for cash on delivery whereas you need to pay at the dispensing point anyway in advance by card via the packety app which you have to install. After this experience, I do not recommend either the store or the delivery company.
We’re sorry that your order was not delivered within the expected timeframe. The cash-on-delivery fee and payment method upon collection depend on Packeta’s terms and conditions. Please contact us with your order number so that we can investigate the situation and help resolve it.
Despite the specific strap size and type of watch in the order, I was sent the wrong size, so I have to claim the product.
We are sorry about the situation and apologise for sending the wrong size. Please contact us with your order number – we will process the complaint as quickly as possible and arrange the correct strap.
Everything was in order
It took a while.
The goods were not delivered to me as scheduled. I am still waiting for the goods .
We’re sorry for the delayed delivery. Please contact us with your order number so that we can investigate the shipment as soon as possible.
Thank you for your rating! We appreciate your support and hope to serve you again soon.
Show original
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska