Verified review

Reviews

968 reviews
Filter

Vláďa V

Verified review
Minimal communication and a longer delivery time, otherwise okay!
Thank you for your feedback. We are sorry about the longer delivery time and inadequate communication – we will work on improving this. We are glad that everything else was satisfactory.
Verified review
I am satisfied with the product. Fast delivery
Verified review
The case was supposed to be for a 13-inch MacBook Air, but unfortunately it is much larger and the MacBook would rattle around inside it.
We’re sorry that the case did not meet your expectations. It’s possible that the size or model was mixed up – we’ll be happy to help you exchange it for the correct case for the 13" MacBook Air. Please contact our customer support team with your order number.
Verified review
The goods never arrived; somehow they entered the delivery address as GLS Group, and that was it. Nothing arrived via Zásilkovna, and they didn’t notify me at all. Sad.
We are sorry that the shipment was not delivered and that you did not receive any information. Please contact us with your order number so that we can check the delivery with GLS and resolve the situation as soon as possible.
Verified review
The order was delivered relatively quickly. However, the phone case arrived scratched, as if it had already been used.

Shop customer

Verified review
Delivery was fine, but completely different goods were delivered.
We’re sorry that you received different goods from those you ordered. Please contact us as soon as possible with your order number and a photo of the goods received—we’ll be happy to resolve the situation promptly by arranging an exchange or issuing a refund.
Verified review
I received exactly what I ordered. An item that was only available here and in one other shop. I’m satisfied.

Michal Vítek

Verified review
My first order with you, and everything went smoothly.

Shop customer

Verified review
Everything was fine, quick handling.
Verified review
The shop had the goods in stock, but kept postponing it: from Tuesday to Wednesday, then from Wednesday to Thursday. On Thursday, the lady or young woman promised me that they would definitely send it on Thursday, but in the end they sent it late on Friday, so the communication was not great. However, the goods arrived safely, so at least that earns them some points.
We’re sorry for the delay and the unclear communication regarding the dispatch of your order. We take your criticism seriously and will do our utmost to improve. We’re glad that the goods eventually arrived safely.

Taška na notebook Guess

Verified review
Everything is absolutely fine. The product matches perfectly. Fast delivery. Simply top-notch.

Dog Training Collar

Verified review
We are sorry about the delay to your order and the missing Czech manual. We understand your dissatisfaction and will investigate the situation. We will be happy to send you the Czech manual electronically – please contact our customer support with your order number.

Shop customer

Verified review
The shop isn’t communicating, and I still haven’t received anything 😖

Sklíčko na Garmin Venu 4

Verified review
The goods were delivered quickly. However, the quality was appalling – a complete waste of money. I definitely wouldn’t recommend it to anyone!!
We’re sorry that you’re not satisfied with the quality of the goods. Please contact our customer support team; we’ll be happy to resolve the situation with you.

Zboží nebylo odesláno

Verified review
The goods have not been dispatched
We apologise for the delay in dispatching your order. Please contact us with your order number so that we can investigate and resolve the situation as quickly as possible.

Shop customer

Verified review
I’ve been waiting 14 days for the goods
We apologise for the long wait. Please contact us with your order number so that we can check the shipment as quickly as possible.

Shop customer

Verified review
No reply to emails; the goods were ordered on 1 July, were due to be delivered by 10 July at the latest, and arrived on 13 July
We apologise for the delivery delay and inadequate communication. We take your feedback seriously and are working to improve our customer support.

Shop customer

Verified review
Everything’s fine, quick delivery, good value for money.

Vřele doporučuji

Verified review
Fast dispatch – everything’s in top condition

Kabel Baseus USB-USB typ 0.5m černý

Verified review
A very high-quality cable at a very low price.

Shop customer

Verified review
The delivery was quick and I received exactly what I ordered

Shop customer

Verified review
Very fast and hassle-free delivery of the goods ordered

Shop customer

Verified review
I’m disappointed – the protection is poor, and the lenses aren’t fully covered

Shop customer

Verified review
Great, everything’s fine
Show original
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska