Verified review

Reviews

968 reviews
Filter
Verified review
From the selection on the e-shop to the delivery in CZ very fast so when I need again I will surely order again

Ochranné sklo na mobil

Verified review
In the description of the glass with excellent fingerprint support.After installation, even after several attempts, the fingerprint did not work. Complicated claim where the seller does not offer to return the goods back via Paketu only to the address so additional payment for sending the claim...
Unfortunately, returning goods via the Paketa service is not possible. We suggest that you contact our customer service directly to find a solution for your fingerprint problem. Thank you for your patience.

Samsung Galaxy M35 5G

Verified review
Reasonable prices, great communication, acceptable delivery speed.

Kryt Spiegen na Samsung galaxy M35 5G

Verified review
Very high quality cover that meets my expectations.

Výborná zkušenost

Verified review
The goods arrived earlier than stated, the day after they were delivered from abroad. The description corresponds to reality, I do not see the problem and I would definitely recommend the shop.

Shop customer

Verified review
Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience and will do our best to improve our service. If you have any further questions or requests, please do not hesitate to contact us. Thank you for your patience.

Shop customer

Verified review
I recommend, the goods arrived on time and in order

Obal na telefon

Verified review
All OK, but it didn't arrive before Christmas as announced.

Kryt na mobil

Verified review
Fast cooperation and communication, reasonable prices. Satisfaction.

Pouzdro na sluchatka

Verified review
Fast and hassle-free delivery, super price.

Shop customer

Verified review
01.11.2024 ordered and paid. Shipment of goods was to take place on 08.11.2024 and delivery on 11.11.2024. 12.11.2024 I cancelled the order as I have not received any message or goods from them. I note that the goods were in stock. I do not recommend the shop. I prefer to pay a little more but with the assurance that the goods will be delivered on the agreed date. Very unserious behaviour.
Sorry for the inconvenience. We will do our best to resolve this issue. Thank you for the information.

Shop customer

Verified review
I have not received the goods ordered and paid for. The event is not a shop but a scam.
Thank you for the information. Please let us know your order code and we will do our best to help you with this issue.

Shop customer

Verified review
"We're sorry you're not happy. Thank you for your feedback."

Veronika

Verified review
Everything in perfect order, fast dispatch.

Shop customer

Verified review
the cable does not work, rustles in the armrest and plays quietly
The cable is probably damaged. We recommend contacting us or the manufacturer for a replacement.
Verified review
Manure
Okay, everything okay? How can I help you?

Shop customer

Verified review
We are sorry to hear that you are not satisfied with your order. If you wish, you can send us details of your unsatisfactory experience so that we can investigate and resolve it. Thank you for your feedback.

Obal na telefón

Verified review
I ordered, I paid, they didn't find the packaging in the store, they refunded my money.
Looks like your order got lost. Fortunately, we have refunded your money. Thank you for your patience and sorry for any inconvenience. If you have any further questions or if there is anything else we can help you with, please don't hesitate to contact us. Thank you!
Show original
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska