Very fast dispatch, goods as specified! AAA+
Public profile
Top4Mobile.de
Computers & electronics
4.5
374 reviews
Informations
Online-Shop für Handys und Marken-Handy-Zubehör. Beste Preise und das breiteste Angebot an Marken-Handy-Zubehör
Contact
Shield-Sk s.r.o.
H. Meličkovej 12
84105 Bratislava
Slovakia
Verified review
374 reviews
Reviews
Filter
The wrong product was delivered (plastic cover instead of the leather cover I ordered). The seller offers return shipping, but wants me to pay the shipping costs, which is not ok for me (especially if I am not responsible for his mistake). Now I'm even supposed to send the item back to Bratislava (although the seller also has a German return address on his website, so I have no idea what's going on here). There is almost no communication at all. Now the whole thing has been escalated via PayPal.
Therefore an urgent warning: only order at your own risk and hope that everything goes well!
Thank you for the information. Sorry for the error. Please send the product back to us and we will arrange a replacement. Thank you for your understanding.
Inadequate processing quality / surface finish
Unfortunately, the buyer bears the return costs
To the customer, you could reply simply "The cost of the return is borne by the buyer."
To be fair, I have to say that I was initially put off by the negative reviews. However, I really wanted to replace my old Casemate model with an identical one and this was the only one still available. As PayPal is offered, I placed my order and was pleasantly surprised. It was dispatched in no time at all and it was the model I wanted, new and undamaged. A little tip to the shop owner: I couldn't find your address anywhere on your homepage. That simply belongs in the imprint! Otherwise you get the feeling that this is a fake shop... I would certainly buy here again!
You should get a 15& discount if you download the app and buy through it. that didn't work for me. If you ask customer service, you only get a rude answer. The return process is very lengthy and here too you get a very poorly translated message from customer service, with no salutation or correct spelling or punctuation. The semicolon is always used instead of a full stop or comma. Sentences are incomplete. I returned the goods on 25/07/2024 and to date, 06/08/2024, I have not yet received the money in my account.
Unfortunately, we apologize for the aggravated experience you have had. Could you please send us your order information so we can help you? Thank you.
The shop is torn apart in many reviews, which is why I hesitated to order here. But paying €30 instead of €50 and specifying on PayPal that I would only pay after 30 days was worth the risk.
And I had absolutely no problems, fast delivery, headphones still fully shrink-wrapped. Everything fitted perfectly.
It doesn't always work like that here...so always secure your order with PayPal.
Good luck :)
The mobile phone case looks perfect but you can not charge wirelessly (Mag Safe) does not work although that was written Unfortunately
Unfortunately, MagSafe charging doesn't work with this case.
The purchase process was simple and clear, the delivery time was adhered to and the information was perfectly adequate. The product arrived in perfect condition.
The product description was also accurate, so I received exactly what I wanted. Conclusion: clear recommendation.
Had a return that the shop was not responsible for.
The problem was with the manufacturer.
I received a high-quality replacement quickly. Many retailers play around with this, which can be very annoying. I have saved the shop for my next purchase. 👍🏻
I apologize that you are not satisfied with your order. How can we help you?
We are sorry to hear that you are not satisfied with your order. How could we help you resolve this situation?
Top fast delivery...everything is fine
Satisfied overall: Goods arrived safe and sound in good quality, but it took a whole week to be delivered to the Hermes shop.
Very happy to do it again.
I am completely satisfied. Product is as expected. Thank you.
From the order to the delivery, everything was great. Gladly again
Top, I am very satisfied
Delivery time far too long.....Ordered on 23/12/23, received on 10/01/2024.
The mobile phone case then not usable, although bought for the Z Flip4 the cutouts for the speaker button do not match. I had to cut these out. The entire case is a case for the rubbish bin.
We’re sorry that you had to wait so long and that the case did not fit. This does not meet our standards. Please contact our customer service with your order number – we’ll be happy to find a solution for you.
Goods ok, fast delivery
No return form, all at own expense, after 3 weeks no confirmation and no MONEY received!!!
We’re sorry that you had this experience. Please contact our customer service with your order number so that we can check the return status and refund as quickly as possible.
Great product, operating instructions on board, spare ear cups included
Everything is great, price-performance ratio is perfect. Thumbs up, thank you.
Shipping time or delivery time not acceptable!
Hello, your order was shipped the next day, unfortunately at these times shipments can be delayed and you need to be a bit tolerant
Thank you for your feedback. We appreciate your support and hope to serve you again soon.
Order on 08.11.2023 ok
Amount order on 08-11-2023 but that is super fast.
Delivery on 16-11.2023 but that's slow.
Therefore 3 *
Thank you for your feedback. We’re sorry that the delivery time did not meet your expectations. We are working to further improve our shipping times.
Fits great, doesn't slip out of the hand. Looks good. Only the flap for the camera gets a little looser over time, but I don't think that's too bad.
Very good prices and reliable delivery. Delivery time is also ok.
All in all good experiences.
I ordered via DHL-Express and they changed (without notifying) to DPD.
It still arrived safely but slightly damaged.
Nevertheless, I'm going to buy there again, shortly!
First they deliver too late and the wrong goods,
then no return voucher. I didn't get an answer to my online chat. Support phone does not answer either.
Keep your hands off!
We are very sorry that you had this experience. Please contact us again by email with your order number so that we can resolve the incorrect delivery and the return label as quickly as possible.
Everything went well, unfortunately the shipping is not free...
Various parcel delivery services are offered, I decide on DHL and pay 4.90 euros for it.
The delivery is made by DPD, and as usual for this pseudo-supplier, the delivery time is twice as long as stated.
We are sorry that, despite selecting DHL, your order was shipped with DPD and the delivery was delayed. Please accept our apologies for the inconvenience – we are reviewing the matter internally to ensure that the selected shipping method is reliably adhered to in future.
Show original
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Português
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska