Top4Mobile.si

4.4
Very good
110 reviews
5
4
3
2
1

Informations

Computers & electronics
Top4Mobile.si je pravo mesto če iščeš etuije, ovitke in dodatno opremo za svoj iPhone, iPad, Samsung Galaxy, Sony, HTC, LG in druge mobilne telefone ter tablice.
Top4Mobile
H. Meličkovej 12
84105 Bratislava
Slovakia

Reviews

Filter
Shop customer
2 days ago
Verified review
Shop customer
3 days ago
Verified review
3 days ago
We are sorry to hear that you are not satisfied with your order. How can we resolve the situation?
Translated automatically
Shop customer
4 days ago
Verified review
Hitra dostava
4 days ago
Verified review

Extremely fast delivery. Product received the next day after order. The charger is as described and works without any problems.
Translated automatically
Shop customer
12 days ago
Verified review
Shop customer
18 days ago
Verified review
18 days ago
We are sorry to hear that you are not satisfied with your order. How can we help you resolve the situation?
Translated automatically
Shop customer
19 days ago
Verified review
Shop customer
19 days ago
Verified review
Shop customer
20 days ago
Verified review

fast delivery
Translated automatically
Ugodna cena in hitra dostava
22 days ago
Verified review
Shop customer
one month ago
Verified review
Spigen
one month ago
Verified review

Top seller
Translated automatically
Shop customer
one month ago
Verified review
one month ago
We are sorry to hear that you are not satisfied with your order. How can we help?
Translated automatically
Shop customer
one month ago
Verified review

Excellent.
Translated automatically
Shop customer
one month ago
Verified review
Shop customer
one month ago
Verified review

Excellent 👌
Translated automatically
Shop customer
2 months ago
Verified review
Shop customer
2 months ago
Verified review
Shop customer
2 months ago
Verified review
Shop customer
2 months ago
Verified review
Shop customer
2 months ago
Verified review
2 months ago
We are sorry to hear that you are not satisfied with your order. Please feel free to contact us to find a solution. Thank you.
Translated automatically
Shop customer
2 months ago
Verified review
2 months ago
Ľutujeme, že nie ste spokojný so svojou objednávkou. Mohli by ste nám poskytnúť viac informácií, aby sme mohli problém vyriešiť? Ďakujeme.
Shop customer
3 months ago
Verified review
Shop customer
3 months ago
Verified review
Maja
3 months ago
Verified review
Shop customer
3 months ago
Verified review
Shop customer
3 months ago
Verified review
Shop customer
3 months ago
Verified review
3 months ago
Thank you for your feedback and we apologize that you are not satisfied with your order. We would like to resolve this issue as soon as possible. Please provide us with more information about your concerns and we will do our best to find the best solution for you.
Translated automatically
Andrej
3 months ago
Verified review

I bought a welding mask, but it was visually damaged!
3 months ago
Please accept our apologies for the inconvenience. If you have purchased a cooking mask that is visually damaged, we recommend that you contact the retailer where you purchased it and inform them of the problem. You can request a replacement for an undamaged mask or a refund. If necessary, you can also contact the customer support of the manufacturer of the mask in question.
Translated automatically
Shop customer
3 months ago
Verified review
👌🥰
3 months ago
Verified review

reliable , worth trusting
Translated automatically
Shop customer
3 months ago
Verified review
3 months ago
Thank you for your feedback. We apologize that you are not satisfied with your order. We would be happy to help you and solve your problem. Please provide us with more information about what exactly disappointed you so that we can find a suitable solution. We are committed to ensuring your satisfaction and providing you with a quality service. Thank you for your patience and honesty.
Translated automatically
Shop customer
3 months ago
Verified review
3 months ago
Dear Customer, Thank you for your feedback and we apologize that you are not satisfied with your order. We would like to help you resolve your situation. Please contact us directly so that we can better understand your concerns and find a solution that will satisfy you. Regards, Your Customer Support Team
Translated automatically
Shop customer
3 months ago
Verified review
Shop customer
3 months ago
Verified review
Shop customer
3 months ago
Verified review
Shop customer
4 months ago
Verified review
Mark
4 months ago
Verified review
Havit MS1026 gaming mouse RGB 1000-6400 DPI (pink)
4 months ago
Verified review

A great buying experience. The product arrived within the time limit, in excellent condition. The product is of good quality and as advertised.
Translated automatically
Shop customer
4 months ago
Verified review
Shop customer
4 months ago
Verified review
Shop customer
4 months ago
Verified review
Shop customer
4 months ago
Verified review
Shop customer
4 months ago
Verified review
sem razočaran,dobil sem pokvarjen izdelek,zlomljen gumb za vlop vrtalke in bi prosil če mi zamenjate.
5 months ago
Verified review
Shop customer
5 months ago
Verified review
Shop customer
5 months ago
Verified review

Very poor delivery times
Translated automatically
Shop customer
5 months ago
Verified review
Shop customer
5 months ago
Verified review
Shop customer
5 months ago
Verified review
Shop customer
5 months ago
Verified review
Show original
Български
Čeština
Dansk
Deutsch
ελληνικά
English
Español
Suomi
Français
Hrvatski
Magyar
Italiano
Nederlands
Polski
Limba română
Slovenčina
Slovenščina
Svenska