Verified review
I placed the order 5 days ago and it hasn't arrived yet :))
We apologise for the delay in delivery. Please contact us for more information about your order. Thank you.
Verified review
The package contains 2 sheets, which is not specified (pleasant surprise), and they are also of good quality. I recommend.
Verified review
Super product, fast delivery
Verified review
The courier left my parcel in the post. It's not there. Although I selected easy box it came by courier. 50 lei almost thrown out the window. I'll never order from here again!
Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience and will do our best to improve our service. We will be glad if you give us another chance. Thank you.
Verified review
Verified review
Product that does not correspond to reality
A brief answer for our customers.
Verified review
Verified review
Very good product at a reasonable price.
Verified review
Verified review
We are sorry to hear that you are not satisfied with your order. Please contact us and we will be happy to help you resolve any issues. Thank you.
Verified review
A good experience in every respect. Thanks.
Verified review
Verified review
We apologise for the unsatisfactory order. Could you provide us with more details so that we can address your concerns? Thank you.
Verified review
Verified review
Very beautiful
Verified review
Super fast transaction and super fast parcel was delivered.
Verified review
Verified review
Verified review
The TECH-PROTECT HARDPOUCH JBL FLIP 3/4/5 BLACK case looks well stitched and finished.
Verified review
Verified review
Verified review
Verified review
The cover came immediately and is exactly as described on the website!
Verified review
When I asked a few questions I got a dry and strange answer .. it was when I received the parcels there were other products not the ones ordered .. and before ordering them I asked them clearly .
We apologise for the inconvenience. Please contact our customer support directly and we will be happy to help you resolve this situation. Thank you for your understanding.
Verified review
I have not received the product yet
You still haven't received the product.
Verified review
fits perfectly, quality material, very satisfied
Verified review
Verified review
I recommend, it was delivered a day before the original estimated date. Very pleased with the product, quality.
Verified review
The covers came very late.
Thank you for your understanding.
Verified review
Wonderful, no words, very good quality.
Verified review
One of the products is not functional
The product is not functional.
Verified review
EXCELLENT
Verified review
Everything worked like a charm. Full marks I give and will definitely be back!
Verified review
Verified review
Verified review
Verified review
I received the scratched cover
We would respond with "Ďakujeme za informáciu, ospravedlňujeme sa za to a postaráme sa o to." (Thank you for the information, we apologize for that and will take care of it.)
Verified review
Verified review
They cancelled my order on the grounds that it was out of stock only after I emailed them that the bag I had paid for online had not arrived. I am waiting for my money back.
Your order has been cancelled because the product you ordered is no longer available. Thank you for your understanding. We will refund the money to your payment card. Thank you for your patience.
Verified review
How can I give a review when my parcel hasn't arrived yet!
"Thank you for your review. Unfortunately, until we receive your package we will not be able to provide you with any further enrichment content. We hope that your wait will soon be successful and that you will be satisfied with our service. Thank you for your understanding."
Verified review
I ordered on Thursday and only today the order was sent, and it said delivery on Friday
Your order was shipped yesterday and is expected to be delivered on Friday. Thank you for your patience!
Verified review
I've been waiting a week for the package and it's not coming! Bad option
We're sorry to hear that your parcel still hasn't arrived. Please contact us for more information. Thank you.
Verified review
Verified review
Verified review
Verified review
Verified review
The product packaging was damaged and unsealed, the product showed signs of wear.
"We apologise for the inconvenience. Could you please send us photos of the damaged packaging and goods so that we can resolve this issue?"
Verified review
Verified review
Super serious
Verified review
I received an incomplete product.
I put the picture for your information, you order from the picture and get something else.
Thank you for your message. We are sorry that you received an incomplete product. Please send us more detailed information and we will try to resolve the situation as soon as possible. Thank you for your patience.